Oglinda, oglinjoara: care e cea mai intima reclama din tara?
Marti, 09 Martie 2010


(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

Cu o inovatie semnata de Marius Ghenea, reclama indoor in situata in locatii premium din Bucuresti si din Cluj a cuprins unul din cele mai personale spatii indoor, ca sa nu ii spunem chiar intim - Oglinda. Indiferent daca reflecta imaginea un barbat care isi aranjeaza parul sau a unei femeie care isi aranjeaza coafura ori machiajul, oglinda care „reflecta" publicitate indoor este noul spatiu unde a migrat reclama OOH de „interior”.

In prezent sistemul de oglinzi publicitare si compania Casia fondata de Marius Ghenea au fost achizitionate de Elevate, parte a regiei de publicitate Indoor Partnership, si are 30 de locatii premium.

Tudor Maxim, Managing Director al companiei este optimist in privinta inovatiei, dezvoltarea acesteia fiind dealtfel si unul dintre motivele pentru care ideea lui Ghenea a fost preluata 100% de Elevate de la inceptul acestui an.

Noua oglinda publicitara in spatiul indoor afiseaza 6 printuri de calitate de dimensiuni A4, iar in pauza este o oglinda de calitate, si atat. Tariful lista este similar cu alte sisteme de publicitate indoor, si pleaca de la 80 EUR.

Din 2006 si pana in prezent, investitiile in sistemul de oglinzi publicitare numara mai bine de 100.000 EUR, bani pe care promotorii sistemului de publicitate indoor sunt siguri ca ii vor recupera curand. 

PUBLICITATE: