Credit: Ogilvy Romania
700 de copii din 14 centre sociale si de plasament au primit raspunsurile mult asteptate la intrebarea “Ce vrei sa iti aduca Mosu’?” prin campania “The gift that keeps on giving”.
AdPlayers. Info
Ogilvy Romania si Globalworth Foundation au implinit 700 de dorinte de Craciun
In perioada 2-10 decembrie, in noul lobby inteligent din Globalworth Tower, a fost amenajat magazinul lui Mos Craciun - The gift that keeps on giving Shop. Toti cei care au trecut prin lobby au fost invitati sa ridice cutii in care se gaseau scrisorile a 700 de copii catre Mos Craciun si....sa le implineasca.
Conceptul creativ The gift that keeps on giving a avut la baza cea mai simpla idee – cel mai frumos cadou pe care il poti face este sa daruiesti – oferind ocazia angajatilor Globalworth sa daruiasca asemeni lui Mos Craciun.
Chiriasii, colegii si partenerii Globalworth au reactionat cu bucurie si au luat cate o cutie in care au pus, ulterior, cadoul mult visat de fiecare copil: papusi, roboti, masinute, unicorni, ursuleti de plus si multe alte vise indeplinite au umplut lobby-ul cladirii Globalworth.
“Impreuna cu Globalworth Foundation am transformat vise in realitate. La modul cel mai propriu. Asa a aparut cutia de cadouri cu o dorinta in ea, un vehicul al faptelor bune de Craciun. Cein care au luat cutia au descoperit inauntru un mesaj personalizat cu dorinta unui copil. Elicopetere, papusi, dulciuri, ursuleti de plus, dulciuri sau carioci — toate si-au gasit loc in cutia-cadou care a facut drum intors sub bradul de Craciun, ajungand, in final, la copii care de obicei nu au parte de un Craciun fericit.” spune Adrian Diac, Group Creative Director Ogilvy Romania.
Intre 11 si 13 Decembrie, la cea de-a sasea editie Globalworth Christmas Charity Days, cele 700 de cadouri stranse au fost oferite de Mos Craciun copiilor, in cadrul unor evenimente special create pentru cei mici.
„Globalworth Christmas Charity Days este un cadou pentru noi toti, un eveniment pe care il asteptam cu nerabdare la finalul fiecarui an. Este cea mai buna ocazie sa oferim bucurie si sa primim zambete la schimb, sa vedem cu ochii nostri cat este de usor sa ajutam copiii pentru care Craciunul nu este neaparat o perioada de bucurie. Le multumim tuturor partenerilor, colegilor, chiriasilor si donatorilor anonimi care au ajutat ca aceasta magie sa aiba loc!”, a declarat Georgiana Iliescu, Director Executiv, Fundatia Globalworth.
Ogilvy Romania face parte din reteaua internationala Ogilvy si ofera pietei locale urmatoarele arii de expertiza, la nivel integrat: strategie de brand, advertising, customer engagement, PR & Influence si servicii de strategie digitala.
Portofoliul de clienti cuprinde companii pentru care Ogilvy Romania dezvolta campanii de comunicare, atat la nivel international, cat si la nivel local - Philips, ETI Gida, Lenovo, Dr. Oetker, Kimberly Clark, IBM, Montefarmaco, Bayer, Sanofi, Berlin – Chemie, Leroy Merlin, Globalworth, Dr. Max, OMV Petrom, Johnson & Johnson, Qreator by IQOS , Sonae Sierra si alte companii de renume.
Mai mult in Conturi