O noua campanie LaDoiPasi, cu Pavel Bartos, „Mistery Shopper”
Luni, 10 Mai 2021

 

Credit. LaDoiPasi, cu Pavel Bartos, „Mistery Shopper”

In noua campanie dezvoltata in colaborare cu agentia Idea Film pentru reteaua de magazine sub franciza METRO Cash & Carry, Pavel Bartos, ambasadorul brandului LaDoiPasi, este protagonistul principal al proiectului care scoate in evidenta, de data aceasta, beneficiile directe pe care le au clientii retelei

AdPlayers. info

METRO Cash & Carry lanseaza o noua campanie de imagine pentru reteaua de francize independente LaDoiPasi. Pavel Bartos, ambasadorul brandului LaDoiPasi, este protagonistul principal al proiectului care scoate in evidenta, de data aceasta, beneficiile directe pe care le au clientii retelei LaDoiPasi.

Campania, dezvoltata in colaborare cu agentia Idea Film, este pasul urmator in comunicarea brandului LaDoiPasi, facand trecerea de la atributul de proximitate si familiaritate al brandului, la experienta directa a consumatorilor in magazin, unde ”gasesc exact ce-si doresc”.

Promisiunea este sustinuta prin trei tvc-uri, in care Pavel Bartos, ambasadorul brandului LaDoiPasi, testeaza promtitudinea, rabdarea si amabilitatea echipelor din magazinele LaDoiPasi, dar si sortimentatia din magazin, in cateva ipostaze sugestive: Mistery Shopper sub forma unui barbat matur mustacios si batranica nehotarata, sau tata de familie, trimis la cumparaturi in regim de urgenta in prag de seara, dupa ce tocmai s-au cazat la un hotel in provincie.

Potrivit autorilor, flexibilitatea acestei abordari este extrem de relevanta si permite sublinierea obiectivului primordial al campaniei, de a arata ca in toate magazinele LaDoiPasi din Romania exista o standardizare de gama de produse, de abordare a clientului sau beneficii competitive.

,,Acum vorbim direct cu clientii LaDoiPasiMarina Zara, Head of Marketing & CRM.

”Daca in campaniile anterioare am vorbit despre proximitatea pe care o promite magazinul LaDoiPasi, despre antreprenorii din spatele conceptului LaDoiPasi, acum vorbim direct cu clientii LaDoiPasi. Le promitem si le demonstram ca in orice magazin LaDoiPasi gasesc aceeasi gama de la produse sau servicii, personal informat, atitudine prietenoasa si amabila”, declara Marina Zara, Head of Marketing & CRM.

Campania isi propune sa evidentieze in acelasi spirit al familiaritatii si jovialitatii, care rezoneaza cu personalitatea ambasadorului Pavel Bartos, faptul ca indiferent de situatie, asteptari sau moment al zilei, clientul LaDoiPasi se convinge ca in magazinele LaDoiPasi „gasesti exact ce-ti doresti”: produse, amabilitate, servicii si promptitudine.

“Mistery Shopper” Clientul matur mustacios  -> https://www.youtube.com/watch?v=WOhjkyPd5Vo  

“Mistery Shopper” Batranica Nehotarata-> https://www.youtube.com/watch?v=3hdgMoKKQEg  

Intamplari din vacanta -> https://www.youtube.com/watch?v=tzks6EFoqQY  

Din echipa LaDoiPasi au participat la realizarea campaniei: Irinel Popescu - Director Retail, Marina Zara - Head of Marketing & CRM, Dana Banica - Retail Marketing Manager.

Din echipa Idea Film au participat la realizarea campaniei: Ionut Ionescu - Producator Executiv, Andrei Marinescu  - Producator Executiv, Catalin Stanciu – Director de Creatie, Koray Turhan – Producator, Tudor Popescu - Senior Editor.

Campania ruleaza deja incepand cu luna aprilie pe principalele statii tv din tara si este completata cu executii in mediul online pe parcursul intregului an.

1,490 de magazine LaDoiPasi, la nivel national

LaDoiPasi este un lant de magazine de proximitate, infiintat in 2012 de catre METRO Cash & Carry Romania, lider pe piata magazinelor de proximitate in regim de franciza, cu un numar total de peste 1,490 de magazine la nivel national, in prezent.

METRO este liderul comertului cu ridicata la scara mondiala. Compania opereaza in 35 de tari si numara peste 150.000 de angajati la nivel mondial. In anul financiar 2016/2017, METRO a inregistrat vanzari de aprox. 37 miliarde €. Compania ofera solutii personalizate pentru a satisface nevoile clientilor sai atat la nivel regional, cat si la nivel international. Bazandu-se pe forta diviziilor sale de vanzari METRO/MAKRO Cash & Carry si Real, precum si pe serviciile de livrare si initiativele de digitalizare, METRO are drept tinte de performanta orientarea catre client, solutii digitale si modele sustenabile de afaceri.

METRO Cash & Carry Romania a fost lansata oficial in Romania in luna octombrie a anului 1996, prin deschiderea primului centru de distributie, in Bucuresti. Distributia nationala a magazinelor METRO Romania este urmatoarea: 5 centre in Bucuresti, cate 2 centre in Brasov, Constanta, Timisoara si cate un centru in fiecare din urmatoarele orase: Cluj, Bacau, Iasi, Craiova, Baia Mare, Pitesti, Galati, Ploiesti, Oradea, Sibiu, Suceava, Tg. Mures, Arad, Deva, Satu Mare, Piatra Neamt, Buzau, Targoviste si Turda.

Mai mult in Campanii, Retail


PUBLICITATE: