"O comparatie dupa care s-a scormonit prin anale" Creatia Publicis in cazul Granini versus Univer
Marti, 06 Iulie 2010


(AdPlayers, Iulian Toma)

In cazul celor doua vizualuri de reclame semnate la trei ani distanta de Publicis pentru Granini (2009) si Imager, pentru Univer ( 2006), creatia agentiei Publicis este transanta: N-a vazut Univer, spune pe scurt Razvan Capanescu, Creative Director la Publicis Romania. Responsabilul de creatie crede ca daca vreun cunoscut ar fi stiut de asemenare ar fi tras agentia de maneca.

„Nu se pune problema „inspirarii”, ci poate doar de o comparatie dupa care s-a scormonit prin anale” spune Capanescu, care nu vede paiele in acelasi peisaj cu legumele. Pozitia lcreativului Publicis completeaza afirmatiile directorului de creatie de la Imager responsabil in 2006 cu creatia Univer.

Mai jos intreaga pozitie a lui
Razvan Capanescu, director creativ al agentiei Publicis.

”Nu stim unde a aparut campania Univer, dar in niciun caz nu ne-a atins pe noi. Sau pe vreun cunoscut de-al nostru, care, daca ar fi considerat necesar, ne-ar fi tras de maneca din vreme. Campania Granini are deja 1 an, sunt foarte mirat ca acum discutam despre asemanari... Daca era de notorietate, ma asteptam sa avem discutia asta anul trecut. Asta, pentru a sublinia ca nici macar nu se pune problema „inspirarii”, ci poate doar de o comparatie dupa care s-a scormonit prin anale.

Apoi, conceptual vorbind, noi am pornit de la un adevar despre brandul Granini – produsul oferit are cel mai mare continut de fruct de pe piata si se face doar din ingrediente naturale. Drept urmare, un suc 100% natural are sens sa fie iubit de fructul cu acelasi continut... 100% natural. Ne-am gandit sa facem o inversiune surprinzatoare si sa demonstram 100% natural cu fructul care extrage seva din sticla si nu viceversa.

Da, paie si fructe (si tot nu vad legumele in acelasi peisaj cu paiele) s-au mai folosit si conteaza si cine o spune primul, dar nu doar atat. Sa o spuna bine sau mai bine si cu un concept in spate. Si, in acest caz, putem lasa publicul sa judece. Ca ultima proba, as intreba cine a savurat maioneza prin pai vreodata?”

Mai mult in AdPlayersCRITIC


PUBLICITATE: