( AdPlayers.ro, Iulian Toma, iulian.toma@adplayers.ro , Irina Toma, irina.toma@adplayers.ro )

�Voi pastra rolul si responsabilitatile de CEO BBDO Grup si voi lucra �ndeaproape at�t cu echipa Graffiti, condusa acum direct de Catalina, cat si cu celelate echipe pentru a dezvolta semnificativ toate celelate discipline de comunicare unde suntem deja prezenti �n top�, afirma, pentru AdPlayers, Dan Moraru (foto), CEO, BBDO Rom�nia.
�Nu este deci vorba de retragere, sau de cedare a unei pozitii, ci de regruparea resurselor noastre de management pentru a pune un mai mare accent pe dezvoltare�, adauga seful grupului, �ntrebat de catre AdPlayers de ce se retrage de la conducerea directa a agentiei de publicitate Graffiti BBDO.
Dan Moraru a fost numit Managing Director si CEO BBDO Group Rom�nia �n 2003, urm�ndu-i lui Lucian Georgescu, fostul presedinte al grupului la acea vreme care se despartea de grupul de comunicare pentru o cariera independenta. Zilele trecute agentia de publicitate anunta noul Managing Director al agentiei de publicitate �n persoana Catalinei Cernica, fosta Client Service Director al agentiei de publicitate fara sa vorbeasca prea mult despre cel care cumula postul de Managing Director al agentiei de publicitate Graffiti BBDO cu cea de CEO a grupului BBDO Rom�nia.
�Competentele noastre sunt foarte bine cunoscute pe piata: strategic & creative brand planning, creatie si productie publicitara, media strategy, planning si buying, CRM, Interactive, Public Relations�, spune Moraru. �Aceste competente sunt construite �n jurul unor branduri de companii foarte puternice pe care dorim sa le vedem si mai bine pozitionate individual, �n conformitate cu realitatile si realizarile fiecareia dintre ele�, motiveaza presedintele concentrarea si preocuparea sa directa pentru celelalte directii de dezvoltare ale grupului de comunicare.
Dan Moraru: �Consolidare a resurselor�
Despre �mprejurarile �n care a fost luata decizia numirii noului Managing Direct, presedintele BBDO Romania, Dan Moraru afirma ca Graffiti BBDO trece �n prezent printr-un amplu proces de consolidare a resurselor si atragerea celor mai bune talente de pe piata, �n linie cu obiectivul de a livra partenerilor sai solutii creative cu impact la nivelul performantelor de business ale brandurilor aflate �n portofoliul agentiei.
�Pe aceasta directie, �n plus fata de �ntarirea liniei de atac cu nume noi, am decis ca este momentul ca oameni experimentati din echipa deja existenta sa �si asume provocari noi, iar Catalina Cernica este unul dintre ei.�, motiveaza Moraru numirea noului Managing Director la conducerea agentiei de publicitate.
�Miscarea face parte din politica noastra de companie de a creste sanatos, din interior, de a crea resurse suplimentare de management at�t de necesare pentru numarul din ce �n ce mai mare de proiecte pe care le dezvoltam�, conchide CEO-ul BBDO Rom�nia.
Catalina Cernica: �Acolo unde poate, trebuie si vrea sa fie�
�Pozitia de MD (Managing Director n.r.) �nseamna �n primul si primul rand provocarea de a te ridica la asteptarile echipei. Si cum Graffiti este o echipa puternica si valoroasa, si asteptarile noastre sunt ridicate�, a declarat pentru AdPlayers, Catalina Cernica (foto), noul sef al agentiei Graffiti BBDO.
�Si mai �nseamna oportunitatea de a aduce o perspectiva proaspata, un suflu de energie care sa aduca Graffiti acolo unde poate, trebuie si vrea sa fie: �n topul celor mai buni specialisti �n comunicare din Rom�nia�, spune Cernica.
�Schimbarea esentiala pe termen scurt va fi la nivelul echipei�
Dar care sunt obiectivele si schimbarile pe care si le-a propus noul managing director la c�rma agentiei de publicitate Graffiti BBDO? �Consolidarea echipei si confirmarea traseului bun avut si �n 2006; finalizarea pregatirilor pentru 2007, un an ambitios pentru noi�, spune Cernica.
�Schimbarea esentiala pe termen scurt va fi la nivelul echipei, care confirma dezvoltarea profesionala a celor mai valorosi membri Graffiti BBDO, dar primeste si ��ntariri �n linia de atac� prin venirea unor seniori � despre care vom comunica la momentul potrivit � oameni cu reputatie profesionala, palmares dar si dorinta de a construi, �n continuare, pe un drum nou, cel propus de Graffiti BBDO�, afirma ea.
�Prima agentie de publicitate�
�Prima agentie de publicitate�, potrivit pozitionarii companiei, a fost �nfiintata sub numele Graffiti �n 1991. Anul urmator, Graffiti, condusa atunci de Cristian Burci, se afilia la grupul de comunicare BBDO. �n acelasi an, agentia avea sa se ocupe si de primul client international major: Wrigley. �n 1997-1998 publicitarii puneau umarul la dezvoltarea disciplinelor media, BTL, PR.
Desprinderea diviziilor de media (Media Direction) si CRM ( Proximity), �n companii de sine statatoare avea sa se �nt�mple �n 2001-2002. Anul trecut agentia a lansat divizia de PR � Pleon Graffiti. �n 2005, oficialii grupului estimeaza ca Graffiti BBDO a avut �n industria de comunicare o cota de piata de aproximativ 15%.
Reprezentantii Graffiti BBDO spun ca �n perioada 2000-2006 agentia a obtinut premii de creatie sau eficienta �n publicitate la aproape 40 de competitii locale si internationale.
iulian.toma@adplayers.ro