"Nu este vorba de retragere", Dan Moraru, CEO, BBDO România
Miercuri, 30 August 2006

( AdPlayers.ro, Iulian Toma, iulian.toma@adplayers.ro , Irina Toma, irina.toma@adplayers.ro  )

Nu este vorba de retragere, Dan Moraru, CEO, BBDO România

“Voi pastra rolul si responsabilitatile de CEO BBDO Grup si voi lucra îndeaproape atât cu echipa Graffiti, condusa acum direct de Catalina, cat si cu celelate echipe pentru a dezvolta semnificativ toate celelate discipline de comunicare unde suntem deja prezenti în top”, afirma, pentru AdPlayers, Dan Moraru (foto), CEO, BBDO România.

„Nu este deci vorba de retragere, sau de cedare a unei pozitii, ci de regruparea resurselor noastre de management pentru a pune un mai mare accent pe dezvoltare”, adauga seful grupului, întrebat de catre AdPlayers de ce se retrage de la conducerea directa a agentiei de publicitate Graffiti BBDO.

Dan Moraru a fost numit Managing Director si CEO BBDO Group România în 2003, urmându-i lui Lucian Georgescu, fostul presedinte al grupului la acea vreme care se despartea de grupul de comunicare pentru o cariera independenta. Zilele trecute agentia de publicitate anunta noul Managing Director al agentiei de publicitate în persoana Catalinei Cernica, fosta Client Service Director al agentiei de publicitate fara sa vorbeasca prea mult despre cel care cumula postul de Managing Director al agentiei de publicitate Graffiti BBDO cu cea de CEO a grupului BBDO România.

“Competentele noastre sunt foarte bine cunoscute pe piata: strategic & creative brand planning, creatie si productie publicitara, media strategy, planning si buying, CRM, Interactive, Public Relations”, spune Moraru. „Aceste competente sunt construite în jurul unor branduri de companii foarte puternice pe care dorim sa le vedem si mai bine pozitionate individual, în conformitate cu realitatile si realizarile fiecareia dintre ele”, motiveaza presedintele concentrarea si preocuparea sa directa pentru celelalte directii de dezvoltare ale grupului de comunicare.

Dan Moraru: „Consolidare a resurselor”

Despre împrejurarile în care a fost luata decizia numirii noului Managing Direct, presedintele BBDO Romania, Dan Moraru afirma ca Graffiti BBDO trece în prezent printr-un amplu proces de consolidare a resurselor si atragerea celor mai bune talente de pe piata, în linie cu obiectivul de a livra partenerilor sai solutii creative cu impact la nivelul performantelor de business ale brandurilor aflate în portofoliul agentiei.

„Pe aceasta directie, în plus fata de întarirea liniei de atac cu nume noi, am decis ca este momentul ca oameni experimentati din echipa deja existenta sa îsi asume provocari noi, iar Catalina Cernica este unul dintre ei.”, motiveaza Moraru numirea noului Managing Director la conducerea agentiei de publicitate.

„Miscarea face parte din politica noastra de companie de a creste sanatos, din interior, de a crea resurse suplimentare de management atât de necesare pentru numarul din ce în ce mai mare de proiecte pe care le dezvoltam”, conchide CEO-ul BBDO România.

Catalina Cernica: “Acolo unde poate, trebuie si vrea sa fie”

Nu este vorba de retragere, Dan Moraru, CEO, BBDO România“Pozitia de MD (Managing Director n.r.) înseamna în primul si primul rand provocarea de a te ridica la asteptarile echipei. Si cum Graffiti este o echipa puternica si valoroasa, si asteptarile noastre sunt ridicate”, a declarat pentru AdPlayers, Catalina Cernica (foto), noul sef al agentiei Graffiti BBDO.

„Si mai înseamna oportunitatea de a aduce o perspectiva proaspata, un suflu de energie care sa aduca Graffiti acolo unde poate, trebuie si vrea sa fie: în topul celor mai buni specialisti în comunicare din România”, spune Cernica. 

„Schimbarea esentiala pe termen scurt va fi la nivelul echipei”

Dar care sunt obiectivele si schimbarile pe care si le-a propus noul managing director la cârma agentiei de publicitate Graffiti BBDO? “Consolidarea echipei si confirmarea traseului bun avut si în 2006; finalizarea pregatirilor pentru 2007, un an ambitios pentru noi”, spune Cernica.

“Schimbarea esentiala pe termen scurt va fi la nivelul echipei, care confirma dezvoltarea profesionala a celor mai valorosi membri Graffiti BBDO, dar primeste si “întariri în linia de atac” prin venirea unor seniori – despre care vom comunica la momentul potrivit – oameni cu reputatie profesionala, palmares dar si dorinta de a construi, în continuare, pe un drum nou, cel propus de Graffiti BBDO”, afirma ea.

Nu este vorba de retragere, Dan Moraru, CEO, BBDO România“Prima agentie de publicitate”

“Prima agentie de publicitate”, potrivit pozitionarii companiei, a fost înfiintata sub numele Graffiti în 1991. Anul urmator, Graffiti, condusa atunci de Cristian Burci, se afilia la grupul de comunicare BBDO. În acelasi an, agentia avea sa se ocupe si de primul client international major: Wrigley. În 1997-1998 publicitarii puneau umarul la dezvoltarea disciplinelor media, BTL, PR.

Desprinderea diviziilor de media (Media Direction) si CRM ( Proximity), în companii de sine statatoare avea sa se întâmple în 2001-2002. Anul trecut agentia a lansat divizia de PR – Pleon Graffiti. În 2005, oficialii grupului estimeaza ca Graffiti BBDO a avut în industria de comunicare o cota de piata de aproximativ 15%.

Reprezentantii Graffiti BBDO spun ca în perioada 2000-2006 agentia a obtinut premii de creatie sau eficienta în publicitate la aproape 40 de competitii locale si internationale.


PUBLICITATE: