Noul spot TV Dorna semnat de McCann Erickson
Miercuri, 13 Mai 2009

 (AdPlayers.ro, Iulian Toma)

Coca-Cola Romania a lansat aseara oficial noul spot TV Dorna - „Alergatorii” semnat de McCann Erickson, in cadrul unui eveniment organizat la Radisson Sas din Bucuresti, impreuna cu McCann PR. Oficialii Coca-Cola Romania nu au dezvaluit bugetul spotului sau al campaniei de media, insa au afirmat ca lansarea este insotita de o campanie integrata de comunicare, incluzand machete publicitare in presa, panouri outdoor, cinema, campanie de relatii publice si lansarea noului website Dorna. Noul spot TV, de 30 de secunde si 45 de secunde, este difuzat pe posturile TV incepand cu 1 mai.

Potrivit autorilor, noul spot Dorna prezinta calatoria epica a doi tineri, o fata si un baiat, care imprumuta elemente ale naturii si ale orasului in drumul lor, unul catre celalalt. Momentul culminant infatiseaza intalnirea dintre „natura” si „oras”, sub forma sticlei Dorna. Impreuna cu noua campanie, Dorna lanseaza website-ul www.dorna.ro, pagina de Internet va include si versiunea completa de 1 minut al noului spot TV Dorna.

Fundalul sonor al spotului „Alergatorii” apartine coloanei sonore a filmului „Matrix Revolution”; filmarea a avut loc in Delta Dunarii, in Barcelona si la studiourile Castel; iar pentru filmarea locului de intalnire, potrivit agentiei, s-a folosit cea mai mare croma (fundal neutru, verde sau albastru, folosit la filmare) din Europa. Texturile rocilor, ale naturii si ale rotilor au fost realizate de echipa spaniola de machiaj care a lucrat la cunoscutele filme Hellboy. 


PUBLICITATE: