Noul packaging Skol Nepasteurizat a fost semnat de Bloom Communication (Unity Group)
Marti, 27 Iunie 2017

Noul packaging al Skol Nepasteurizat a fost semnat de Bloom Communication (Unity Group).

Credit: Bloom Communication (Unity Group)

1,2 milioane de euro a investit, potrivit companiei, UNITED ROMANIAN BREWERIES BEREPROD, in modernizarea liniei de productie pentru fabricarea noului sortiment de bere Skol Nepasteurizat

adplayers. info

Prezent in 31 de tari si in top 5 beri consumate la nivel mondial, la inceputul anului 2017, brandul Skol a introdus in portofoliul dedicat Romaniei, un nou sortiment de bere: Skol Nepasteurizat.

Pentru fabricarea noului sortiment de bere Skol Nepasteurizata, UNITED ROMANIAN BREWERIES BEREPROD a investit, potrivit companiei, un buget 1,2 milioane de euro in modernizarea liniei de productie a fabricii. Conform producatorului, noutatea o reprezinta instalatia de microfiltrare a berii, care inlocuieste procedeul de pasteurizare, asigurand prospetimea berii timp de 12 saptamani.

Pentru noua directie de design dedicata Skol Nepasteurizata a fost selectata agentia Bloom Communication, parte din Unity Group, care a primit ca obiectiv pastrarea personalitatii si a ADN-ului brandului, dar si construirea unui limbaj vizual propriu pentru Skol Nepasteurizat, puternic, memorabil si cu o capacitate mare de diferentiere la raft la nivel de categorie.


Credit: 
Bloom Communication (Unity Group)

Potrivit autorilor, in noua constructie de packaging, Bloom Communication a conectat istoria si ADN-ul brandului SKOL cu principiile puritatii berii si beneficiile functionale ale produsului. Astfel, interfata de brand a noului produs reuseste sa includa intr-un mod armonios elemente esentiale simbolice si elemente puternic emotionale ce conecteaza fanii brandului cu punctul zero originar al retetei create special de maestrul berar, pentru un gust proaspat, cu puternica pesonalitate, pentru o experienta unica de racorire si prospetime. Maestrul berar, responsabil de reteta si de procesul de creare a berii, este ridicat la nivel de simbol, ca un tribut adus maestrilor berari care slujesc cu dedicare pasiunea bautorilor de bere.

"Skol Nepasteurizat  continua traditia noastra de a inova in esenta categoriei de bere: berea proaspata. Este o investitie importanta pe care o facem in intampinarea nevoilor si preferintelor consumatorilor romani, fiind esentiala pentru strategia noastra de dezvoltare continua, ancorata in particularitatile cererii pietei", a declarat Paul Markovits, Vice-Presedinte Marketing URBB.

"Bucuria noastra de crea hainele si personalitatea unui brand ca Skol Nepasteurizat este egala cu pasiunea URBB de crea si sustine produse excelente si, de cele mai multe ori, inovative. Aceasta bucurie pasionala este dublata de abordarile tehnice si strategice de branding care au unit echipele noastre, iar rezultatul, noua bere Skol Nepasteurizata, este un nou brand care cu siguranta va scrie istorie in segmentul sau de piata," a declarat Ciprian Dron, CEO Unity Group.


Credit: 
Bloom Communication (Unity Group)

Mai mult in BrandingRebrandingPackaging & Design, Design

Mai mult despre 
Bloom Communication ( Unity Group ).

Parte din Unity Group, Bloom Communication  a fost fondata in 2004 si a participat la constructia si dezvoltarea unor branduri importante in piata regionala, nationala si internationala, in peste 500 de proiecte de branding si comunicare strategica. Furnizori de solutii 360 de grade in comunicare, agentia a dezvoltat servicii complexe si am devenit fiind pilonul central in constructia Unity Group.

Alaturi de Bloom Communication, din grupul de marketing si comunicare Unity Group mai fac parte We-Do Comunication (agentie de medie afiliata WPP), Impressum Communication ( Agentie de PR ), Nomenius ( Servicii proprietate intelectuala) si Praway (companie de consultanta in business cu focus pe productie FMCG)

Portofoliul de clienti internationali: Bosch Electrocasnice, Siemens Electrocasnice, Zelmer, Pietro Coricelli, Mutti, Calvo, Tabasco, Ssangyong, Blue Dragon,  Seni, Halewood International, Lisca, Actavis, Dr.Reddy's, Salamanca Capital, E.ON, Omilos Group, Future lmobiliare Israel, Zeelandia, Fondul de investitii Broadhurst Investments Ltd - Vel Pitar / 7 Spice, Romtec Austria, Sam Mills, Romina USA, Romina Furniture, Viking Pruszynski , URBB (Skol, Granini, Holsten, Gunthers) , Tymbark (Salatini & Salatini Junior), Kotanyi, CRT Group, NICO Contractors, Just Master Activities etc.

Portofoliul de clienti nationali: Cris-Tim (Matache Macelaru', Salam Sasesc, Obrajori, Gama crud-uscate, Salam de Sibiu, Bunatati, Gostat, Bunea Haiducul, Vitality, Mugura etc.), Originals, Antibiotice, Alevia (Urifin, Ginkana, Adaptonic, Benefe etc.), Amicii / Kubo Ice Cream (Obsession, Queen, Airette, OK, OZN, De Lux, Amorena, Popsy,  etc.), SSAB, Pambac, Fiterman Pharma (Propolis C, Alle gel, Bien Plus, Sindolor, Uractiv, Alinan etc.), Radburg, Facos, Tehnoton, Racova Group, Coseli, Sofiaman, Nichi, Nelmar, Tehnoprod, Brandul turistic Piatra Neamt, Relians, Hyllan Pharma, Frarom International - DIQIS, ADV Romania, Zucco, Family Care, etc.


PUBLICITATE: