Seful de marketing de la Grupul Halewood neaga prezentarile pe care urmau sa le faca in licitatia de PR companiile Saatchi & Saatchi PR si McCann PR, asa cum afirma in AdPlayers, in urma cu cateva ore, managerii celor doua agentii.
Intr-o pozitie remisa AdPlayers, directoarea de export pentru vinurile de la Cramele Halewood - Adriana Grecu, si totodata noul Marketing Director al grupului, contrazice si afirmatia managerului GMP PR, Ioana Manoiu. Tot in paginile cotidianului nostru online, Manoiu afirma cu cateva ore in urma ca a agentia pe care o conduce a aflat ca nu a castigat licitatia doar dupa ce a sunat la organizatori, in timp ce directoarea de marketing spune ca a „anuntat atat telefonic cat si prin e-mail agentiile necastigatoare cu privire la finalizarea pitch-ului”.
Iata si declaratia completa a Adrianei Grecu, executivul demarketing al grupului Halewood, dupa ce a refuzat o invitatie AdPlayers la o discutie telefonica inregistrata pe tema organizarii licitatiei de PR:
“Compania noastra a participat la prezentarile facute in pitch de 4 agentii de PR: Rogalski Grigoriu, GMP, AdStore si Lowe PR. In urma prezentarilor sustinute de aceste agentii, Halewood a luat decizia de a selecta agentia Rogalski Grigoriu Public Relations, din motivele pe care le-am facut publice si in comunicatul de presa ce v-a fost transmis. La inceputul anului, am anuntat atat telefonic cat si prin e-mail agentiile necastigatoare cu privire la finalizarea pitch-ului si am demarat activitatea de PR cu agentia Rogalski Grigoriu, pe care am selectat-o cu toata convingerea”.
Pozitia noului director de marketing vine dupa ce AdPlayers a publicat pozitiile managerilor Saatchi & Saatchi PR si McCann PR care, dupa ce au aflat din AdPlayers de finalizarea licitatiei, s-au aratat surprinsi ca desi cele doua companii erau invitate in licitatie, intalnirile pentru prezentarile pregatite de agentii nu au mai avut loc niciodata.