Noul Ciuc "Expertii: creatie - Ogilvy&Mather, si media - Universal McCann
Marti, 24 Noiembrie 2009
 

Spot TV: Expertii
Produs / brand: Ciuc Premium
Agentie de creatie: Ogilvy&Mather
Agentie de media: Universal McCann

(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

Noul spot Ciuc Premium „Expertii” este semnat de Ogilvy&Mather, agentia de publicitate care a dezvoltat cea mai recenta campanie de comunicare pentru marca de bere din portofoliul Heineken Romania. Campania a debutat in aceste zile si, potrivit reprezentantilor agentiei, urmareste sa intareasca in randul iubitorilor berii de calitate atributele berii Ciuc Premium. Contul de media este administrat de Universal McCann, divizia de media a grupului McCann.

Campania este construita in jurul ingredientului “apa pura de izvor din Harghita”. Ideea creativa a spotului porneste de la zona sursa, zona Harghitei, vestita pentru apele sale. O zona in care se gasesc peste 1000 de izvoare si unde puritatea apei permite obtinerea unei beri de calitate superioara, in fabrica de la Miercurea Ciuc.

“Spotul are in spate o idee pe cat de amuzanta, pe atat de simpla. Avem o mie de ape, cum o gasim pe cea mai pura pentru a face o bere dintr-o mie? Simplu. Aducem o mie de experti orgoliosi care se intrec in a gasi cel mai pur izvor. Desigur, pentru ca e o competitie, mijloacele de care se folosesc nu sunt intotdeauna ortodoxe. Se mai imping, se mai incurca unul pe celalalt, totul pentru ca in final cineva sa gaseasca cea mai pura apa. Practic e o cursa, dar concurentii nu arata deloc a atleti, sunt nepotrivit imbracati, sunt mai stangaci, mai lenti si, tocmai de asta, mai amuzanti”, povesteste Cristi Simion, Copywriter Ogilvy & Mather.

Mesajul spotului TV este sustinut printr-o campanie de outdoor si presa, implementata la nivel national. Pe langa componentele clasice, echipa Ogilvy a dezvoltat si o serie de executii neconventionale: inserturi speciale de presa, postere indoor lenticulare sau OOH-urile cu sticle inalte de 4 metri. Spotul TV a fost produs in colaborare cu casa de productie Multimedia Est, in regia lui Keith English, iar vizualurile campaniei de print au fost realizate de Carioca Studio.


PUBLICITATE: