spot: Arctic
sursa: Youtube
adplayers. info
Sub sloganul “Știm familiile de romani din interior”, Arctic lanseaza o noua platforma de comunicare prin care isi continua demersul de a sustine familia drept una dintre cele mai importante valori. Noua campanie Arctic a fost dezvoltata impreuna cu grupul de comunicare McCann Worldgroup Romania (McCann Bucuresti, UM si MRM//McCann Romania) si Image PR.
Campania se deruleaza pe tot parcursul anului si include un mix consistent de actiuni: campanie TV, activari in digital & social media, actiuni de relatii publice, proiecte speciale atat print cat si in mediul on-line, si nu in ultimul rand actiuni de promovare in-store si campanii co-branded cu retailerii. In perioada urmatoare va fi lansata platforma #povestidininterior, o aplicatie prin care Arctic invita fanii sa inscrie povesti care ii leaga de electrocasnicele Arctic, povesti care vor fi premiate cu experiente inedite.
Andreea Lazaridis, Senior Brand Manager Arctic: “Campania are o puternica incarcatura emotionala pentru ca celebreaza frumusetea din interiorul familiilor si faptul ca fericirea acestora nu tine de tipare, de portrete ideale, ci de unicitatea membrilor familiei si a momentelor autentice pe care le traiesc acasa, alaturi de eroii lor de zi cu zi. Pentru ei, nimic nu pare imposibil, mai ales cand au pe cine se baza, iar Arctic este alaturi de romani de mai bine de 45 de ani, le cunoaste obiceiurile si rutinele de acasa mai bine ca oricine, astfel a devenit parte integranta din familia lor”.
Campania ii aduce in prim plan pe eroii fiecarei familii, eroi care reusesc de fiecare data sa transforme un simplu moment intr-unul ca acasa, acela care ajunge sa defineasca si sa ofere repere pe tot parcursul vietii.
“Se intampla foarte rar ca o idee prezentata in pitch sa ia forma exacta a slide-urilor din ppt, insa noi am avut noroc de o combinatie „one in a million”, cum s-ar zice. In primul rand, un brief fain, uman, cu o directie clara. Avand in vedere ca exista cel putin un produs Arctic in orice casa din Romania, brandul trebuia sa isi ia in primire rolul binemeritat, acela de membru al familiei. De aici pana la conceptul creativ a fost nevoie doar de un pas. Asta la pachet cu un client care a mers pe mana noastra si a fost de acord sa aratam viata asa cum e, cu bune si rele, perfecta si imperfecta, ceea ce a diferentiat comunicarea de restul categoriei.
Spot: Arctic
sursa: Youtube
Echipele care au contribuit la dezvoltarea si implementarea campaniei sunt formate din:
ARCTIC:
Andreea Lazaridis, Senior Brand Manager
McCANN:
Beatrice Iftimi – Chief Growth Officer
Diana Ceausu – Head of Strategy
Catalin Dobre – Executive Creative Director
Jonay Sosa – Group Creative Director
Simona Suman – Senior Copywriter
Adrian Rusu – Art Director
Tiberiu Munteanu – Head of AV Production
Alex Ionescu – AV Producer
Cristian Calinescu – Account Director
Andra Gari – Account Manager
UM
Sandina Crisiarcu - UM Strategy Director
Cornel Crihana - Account Director
Cristi Ene - Senior Digital Planner
Victor Croitoru - CEE Strategy & New Biz Lead
MRM
Gina Zgubea – Account Director
Alexandros Charangionis – Account Executive
Ioana Ichim - Copywriter
Mihai Vasile – Junior Copywriter
Bianca Urdea – Art Director
IMAGE PR:
Simona Lupica – Senior Account Executive
Mai mult in Conturi,