Noua semnatura a misiunii de brand Sanofi. Empowering Life. Credit. Sanofi / PR
adplayers.info
Promisiunea Sanofi este aceea de a-i ajuta pe oameni sa traiasca mai bine si mai mult, spun reprezentantii de relatii publice ai companiei, care lanseaza deviza Empowering Life - noua semnatura pentru a exprima misiunea de brand.
„Credem ca aceste doua cuvinte, „Empowering Life”, ilustreaza esenta a ceea ce reprezentam noi pentru persoanele ai caror parteneri suntem. Misiunea noastra este orientata cu totul spre cei care, peste tot in lume, se confrunta cu probleme de sanatate si este pusa in aplicare de miile de barbati si femei din Sanofi al caror scop este sa-i ajute sa depaseasca aceste dificultati” - Olivier Brandicourt, Chief Executive Officer Sanofi.
Peste tot in lume si ori de cate ori poate face o schimbare in bine, Sanofi ii protejeaza si le vine in ajutor celor care se confrunta cu diverse afectiuni, pentru a le permite sa-si traiasca viata din plin. Misiunea declarata a companiei Sanofi este aceea de a alina durerea si suferinta cu medicamente inovatoare, de a avea grija atat de cei care sunt afectati de boli rare, cat si de milioanele de persoane care sufera de o boala cronica.
Detalii despre noua viziune „Empowering Life” dar si despre cum raspunde Sanofi problemelor de sanatate din intreaga lume, pot fi gasite pe site-ul Sanofi - www.sanofi-empowering-life.com
Mai mult in Conturi, Branding