Credit:La Doi Pasi. Co-productie: METRO Cash & Carry, Porter Novelli si casa de productie Stay Sharp
Retailerul METRO Cash & Carry lanseaza o noua campanie pentru reteaua de francize soft LaDoiPasi. Denumit „Suntem de-ai locului”, proiectul aduce in prim-plan modul in care magazinul devine locul de intalnire in comunitate, unde antreprenorul insusi este gazda.
AdPlayers.info
Retailerul METRO Cash & Carry lanseaza o noua campanie pentru reteaua de francize soft LaDoiPasi. Denumit „Suntem de-ai locului”, proiectul aduce in prim-plan modul in care magazinul devine locul de intalnire in comunitate, unde antreprenorul insusi este gazda.
Campania face trecerea de la comunicarea functionala, centrata pe atributul de proximitate al brandului, la comunicare emotionala, si anume, implicarea antreprenorului in viata comunitatii.
„«Suntem de-ai locului» ilustreaza trei povesti din viata comunitatii LaDoiPasi. Ne-am propus sa surprindem ipostaze reale, in care proprietarul magazinului este implicat in activitatile clientilor, le cunoaste si le impartaseste pasiunile: filmul, pescuitul sau fotbalul. In povestile noastre, magazinul devine mise en scene-ul acestor intamplari cotidiene, transformandu-l intr-un simbol pentru inima comunitatii.” – a spus Ana-Maria Balan, Creative Director Porter Novelli Romania.
Campania spune povestea brandului printr-o serie formata din trei TVC-uri care surprind relatia apropiata pe care antreprenorii LaDoiPasi o au cu oamenii din comunitate. Sunt aduse in prim-plan situatii cotidiene, in care se pot regasi atat proprietarii, cat si clientii.
„Suntem de-ai locului” isi propune familiarizarea consumatorilor cu brandul LaDoiPasi si cresterea atasamentului emotional fata de acesta.
Clubul de film -> https://www.youtube.com/watch?v=49-Jt93k9sU
Echipa de fotbal -> https://www.youtube.com/watch?v=gabCejb8DHk
Pescarii amatori-> https://www.youtube.com/watch?v=thYsfK0l8rE
In completarea spoturilor TV a fost creata si o componenta de continut online, formata din trei video-uri. Acestea urmaresc reintoarcerea in localitatile natale a trei vedete autohtone, care au fost pentru o zi ucenici in magazinele LaDoiPasi, alaturi de antreprenori si membrii comunitatii.
Campania de comunicare contribuie la atingerea obiectivelor de business pe termen mediu, sustinand evolutia francizei LaDoiPasi prin atragerea de noi consumatori si fidelizarea clientilor actuali.
„In relatia cu METRO, antreprenorii sunt cei care aduc plus valoare francizei, cat si comunitatii in care traiesc. Dorim sa construim parteneriate de incredere si de durata cu acestia si sa ii sprijinim in deservirea clientilor, in timp ce le asiguram independenta afacerii. Relatia pe care o dezvolta cu localnicii este una speciala, bazata pe cunoastere si respect reciproc. Prin campania «Suntem de-ai locului» ne dorim sa evidentiem diversitatea acestor relatii si amprenta unica pe care antreprenorii o au asupra magazinelor si a comunitatilor lor”. - a declarat Geanina Ghiculescu, Head of Retail Marketing, METRO Cash & Carry Romania.
Campania integrata se desfasoara in perioada aprilie – decembrie 2019, la nivel national, cu suport pe canale digital, print si in-store.
Credite:
Din echipa LaDoiPasi au participat la realizarea campaniei: Geanina Ghiculescu, Head of Retail Marketing; Dana Banica, Retail Marketing Manager; Elena Boldor, Retail Marketing Specialist.
Din echipa Porter Novelli au participat la realizarea campaniei: Florentina Dinu, Strategic Planner; Ana-Maria Balan, Creative Director; Madalina Buhos, Copywriter; Tudor Nastase, Art Director; Raluca Petcu, Senior Account Executive.
Casa de productie : StaySharp.
LaDoiPasi este un lant de magazine de proximitate, infiintat in 2012 de catre METRO Cash & Carry Romania, lider pe piata magazinelor de proximitate in regim de franciza, cu un numar total de 820 de magazine la nivel national.
METRO este liderul comertului cu ridicata la scara mondiala. Compania opereaza in 35 de tari si numara peste 150.000 de angajati la nivel mondial. In anul financiar 2016/2017, METRO a inregistrat vanzari de aprox. 37 miliarde €. Compania ofera solutii personalizate pentru a satisface nevoile clientilor sai atat la nivel regional, cat si la nivel international. Bazandu-se pe forta diviziilor sale de vanzari METRO/MAKRO Cash & Carry si Real, precum si pe serviciile de livrare si initiativele de digitalizare, METRO stabileste standarde pentru viitor: orientare catre client, solutii digitale si modele sustenabile de afaceri. Informatii suplimentare pe: www.metroag.de.
METRO Cash & Carry Romania a fost lansata oficial in Romania in luna octombrie a anului 1996, prin deschiderea primului centru de distributie, in Bucuresti. Distributia nationala a magazinelor METRO Romania este urmatoarea: 5 centre in Bucuresti, cate 2 centre in Brasov, Constanta, Timisoara si cate un centru in fiecare din urmatoarele orase: Cluj, Bacau, Iasi, Craiova, Baia Mare, Pitesti, Galati, Ploiesti, Oradea, Sibiu, Suceava, Tg. Mures, Arad, Deva, Satu Mare, Piatra Neamt, Buzau, Targoviste si Turda. Informatii suplimentare pe: www.metro.ro.