Noua campanie Volkswagen T-Roc. Spotul TV intra pe ecrane in mai multe tari din Europa
Marti, 12 Decembrie 2017

Credit:  Volkswagen / PR, Youtube

Agentiile responsabile pentru campanie sunt DDB Berlin, DDB Hamburg si Adam&Eve DDB Londra.

adplayers.info

Volkswagen lanseaza cea mai recenta campanie TV pentru prezentarea noului model T-Roc, anunta reprezentantii de comunicare ai marcii germane. Agentiile responsabile pentru campanie sunt DDB Berlin, DDB Hamburg si Adam&Eve DDB Londra.

Campania de marketing va fi difuzata in mai multe tari din Europa, pana la sfarsitul acestui an. Avand sloganul „Born confident”, comunicarea 360° cuprinde un spot TV, afise printate, promovare online si postere.



Potrivit oficialilor Volkswagen, scopul campaniei este de a arata faptul ca T-Roc se descurca bine atat in mediul urban, precum si pe teren accidentat. T-Roc poate fi personalizat pentru a indeplini nevoile individuale ale fiecarui sofer. Ca un crossover elegant, acesta poate fi condus pe strazile din oras, in timp ce varianta all-wheel-drive poate, fara efort, sa faca fata unui teren extrem de accidentat.

Jurgen Stackmann, Membru in Consiliul de Administratie al Volkswagen  si responsabil Vanzari, a declarat: “Pentru Volkswagen, T-Roc reprezinta un pas important pe un nou segment. Cu designul sau sportiv, modern, T-Roc se diferentiaza de celelalte SUV-uri, combinand functionalitatea, condusul dinamic si tehnologia cu calitatea bine-cunoscuta a brandului Volkswagen. Campania aduce in prim-plan valorile pe care le T-Roc le reprezinta: incredere inca de la inceput. Campania noastra pune accentul pe aceste aspecte intr-un mod prietenos, care este reprezentativ pentru Volkswagen.”

Spotul TV evidentiaza increderea oferita noului T-Roc in segmentul SUV-urilor compacte. Acesta spune povestea unui berbec, care s-a nascut deja lider in turma sa, si care isi pune la punct rivalii. T-Roc este prezentat ca fiind asemanator animalului puternic, deoarece a fost creat pentru a prelua conducerea.

Un microsite combina toate elementele campaniei, inclusiv patru filme online, asigurandu-se astfel ca noul T-Roc poate fi explorat si descoperit si in lumea digitala. Pe platformele de social media Facebook, Twitter, Instagram si YouTube, imagini si videoclipuri se adreseaza grupului tinta.

Mai mult in Conturi, Campanii, Campanii Internationale

 


PUBLICITATE: