Noua campanie Lay’s (Star Foods) inghite doar 100.000 EUR din 700.000, buget de media
Marti, 04 Mai 2010

Lay's, "Inghite doar adevarul" - spot: Eschimos
Client: Star Foods
Agentie de publicitate: Graffiti BBDO ( creatie, strategie )
Agentie de media: Mediacom (media )

 (AdPlayers.ro, Iulian Toma)

Noua campanie  de imagine “Inghite doar adevarul” Lay’s  de la Star Foods ar putea cheltui in media in jur de 100.000 EUR, din cei aproximativ 700.000 EUR cat ar putea fi bugetul marcii in acest an, potrivit estimarilor AdPlayers facute in baza informatiilor din piata de media. Contul de media este administrat de Mediacom Romania .

“Inghite doar adevarul”, noua platforma de comunicare pentru chipsurile Lay’s este semnata de Graffiti BBDO si ar fi avut si ea un buget de creatie estimat intre 70.000 EUR si 90.000 EUR. Oficialii de relatii publice ai agentiei nu au comentat valoarea bugetului.

Campania are o componenta TV ce cuprinde 3 executii: un spot de 35 de secunde -  Lay's "Eschimos" si doua spoturi mai scurte - Lay's "Floarea Soarelui" si Lay's "Pui", fiecare dintre acestea promovand  o serie de aspecte functionale si beneficii ale marcii cum ar fi mai putine grasimi saturate, sau aroma de pui. Filmarile au fost realizate prin casa de productie Reload, regizorul spoturilor fiind Razvan Marculescu.

Despre conceptul creativ al spoturilor, Bogdan Raileanu, Copywriter la Graffiti BBDO explica: “Avem un eschimos, apa care ingheata in pahare si un bar in care incepe sa ninga, pe scurt: doi baieti isi mint prietenele de ingheata apele. Literalism pe o tema data: inghite doar adevarul. Adica cine mananca Lay’s stie ce gust are adevarul si cum suna el”.

Star Foods Romania, membra a grupului PepsiCo, are in portofoliu marcile: Lay’s, Krax, Star Snacks, Star PopCorn si Star Naturals. Lansat in Romania in ianuarie 2007 si cel mai important brand din portofoliul Star Foods, Lay’s este si lider in piata chipsurilor, potrivit companiei. 


Lay's "Floarea Soarelui" (13 sec)


Lay's "Pui" (13 sec)



PUBLICITATE: