Noua reclama poate fi urmarita aici.
Heineken® a lansat cea mai recenta reclama TV James Bond, avandu-l ca protagonist pe Daniel Craig. Lansarea precede cel de-al 25-lea film James Bond, No Time to Die, care va avea premiera in luna aprilie a acestui an
AdPlayers. info
Heineken® a lansat cea mai recenta reclama TV James Bond, avandu-l ca protagonist pe Daniel Craig, anunta reprezentantii de comunicare ai companiei. Lansarea precede cel de-al 25-lea film James Bond, No Time to Die, care va avea premiera in luna aprilie a acestui an.
Reclama TV, care va aparea in peste 75 de tari, ofera o perspectiva noua asupra rolului emblematic James Bond jucat de Daniel Craig, axandu-se pe ideea ca acesta va fi intotdeauna James Bond in ochii fanilor din intreaga lume.
„Atat James Bond, cat si Heineken® sunt doua brand-uri premium, emblematice, care impartasesc aceleasi valori si care atrag comunitati numeroase din intreaga lume. Parteneriatul nostru cu James Bond a inceput in urma cu mai bine de 20 de ani, timp in care aceasta asociere a evoluat constant. Cea mai recenta campanie pune in scena tipul de actiune pe care consumatorii o asteapta de la o productie Bond, intr-o maniera inedita, printr-un twist surprinzator marca Heineken®.”, spune Sharon Annette, Director de marketing HEINEKEN Romania.
Pe scurt, actiunea din spot il are in prim plan pe Daniel Craig care, dupa ce coboara dintr-un taxi, isi da seama ca si-a uitat pasaportul si incepe sa alerge in urmarirea masinii. Actorul este recunoscut de catre localnici ca fiind James Bond, care il urmaresc cu sufletul la gura pe toata durata actiunii, iar, la final, acesta este surprins savurand un Heineken®. Recent, noua reclama a fost lansata la nivel global.
„Heineken® se bucura de o relatie de peste doua decenii cu franciza James Bond, acoperind ultimele opt filme. Inainte de lansarea No Time To Die, am vrut sa aratam cum traieste personajul emblematic Bond dincolo de film – din punctul nostru de vedere, James Bond ramane mereu acelasi. In plus, la fel ca in cazul celorlalte parteneriate ale noastre, cum ar fi UEFA Champions League si Formula 1, in campanie am dezvoltat un element dedicat Heineken® 0.0% alcool. Aceasta componenta aparte a campaniei, precum si prezentarea optiunii disponibile pentru consumatori in portofoliul nostru, a creat deja dezbateri media importante.”, a declarat Gianluca Di Tondo, director principal, Global Heineken® Brand.
No Time To Die este cel de-al 25-lea film James Bond realizat de EON Productions si va fi lansat la nivel mondial incepand cu 2 aprilie 2020 in Marea Britanie, prin Universal Pictures International, si in SUA, pe 10 aprilie, de la Metro Goldwyn Mayer Studios prin United Artists Releasing.
HEINEKEN este producatorul de bere cu cea mai mare prezenta la nivel international. Este cel mai important dezvoltator si comerciant de branduri premium de bere si cidru. Condus de brandul Heineken®, Grupul are un portofoliu de peste 300 de specialitati internationale, regionale si locale de bere si cidru. Angajamentul nostru este prezent in inovatie, investitii de brand pe termen lung, actiuni disciplinate de vanzare si gestionare concentrata a costurilor. Prin „Brewing a Better World”, sustenabilitatea este integrata in afacere.
HEINEKEN are o amprenta geografica echilibrata, cu pozitii de conducere atat pe pietele dezvoltate, cat si pe cele in curs de dezvoltare. Avem peste 85.000 de angajati si operam fabrici de bere, malt, cidru si alte instalatii de productie in peste 70 de tari. Heineken N.V. si Heineken Holding N.V. au actiuni comerciale la Euronext din Amsterdam. Preturile pentru actiunile obisnuite pot fi accesate pe Bloomberg sub simbolurile HEIA NA si HEIO NA si pe Reuters sub HEIN.AS si HEIO.AS. HEINEKEN are doua programe sponsorizate de nivel 1 American Depositary Receipt (ADR): Heineken N.V. (OTCQX: HEINY) si Heineken Holding N.V. (OTCQX: HKHHY).
Eon Productions Limited si Danjaq LLC apartin in intregime familiei Broccoli/Wilson. Danjaq este compania americana care detine in co-proprietate cu Metro Goldwyn Mayer Studios drepturile de autor pentru filmele James Bond si dreptul de a produce viitoarele filme James Bond. EON Productions, afiliata Danjaq, este o companie britanica de productie care a realizat filmele James Bond din 1962 pana in prezent. Impreuna cu Danjaq, controleaza activitatile comerciale la nivel global. Cel de-al 25-lea film 007, No Time To Die, se afla in prezent in post-productie. Pentru mai multe informatii, vizitati 007.com.
Metro-Goldwyn-Mayer (MGM) este o companie lider in divertisment, axata pe productia si distributia de filme si continut de televiziune la nivel global. Compania detine una dintre cele mai vaste arhive de film premium si programe de televiziune din lume, precum si reteaua premium de televiziune platita EPIX, disponibila in SUA prin cablu, satelit, distribuitori de servicii de telecomunicatii si digitale. In plus, MGM detine actiuni in numeroase canale de televiziune, platforme digitale si societati interactive, si produce continut scurt premium pentru distribuire. Mai multe informatii pot fi urmarite pe www.mgm.com.