Noua Peroni Nastro Azzurro de la Propaganda
PROPAGANDA a realizat cea mai noua campanie de imagine dezvoltata in Romania de catre marca italiana de bere Peroni Nastro Azzurro, anunta responsabilii de comunicare ai agentiei.
Potrivit agentiei, denumita #MomenteDeRespiro Peroni, noua campanie marcheaza o schimbare importanta de „tone of voice” si de abordare a brandului, atentia se muta dinspre stilul de viata exclusivist catre bucuria momentelor din viata de zi cu zi, adoptand stilul relaxat si detasat al italienilor.
Intr-o lume atat de agitata, in care presiunea este sa le facem pe toate atat la serviciu, dar si in viata personala, avem nevoie de o pauza pentru a ne bucura de viata si pentru a trai mai des clipa prezenta, cu o atitudine relaxata. Asa s-au nascut momentele de respiro Peroni.
Campania pastreaza the Italian flavour si seductia unui brand care vorbeste despre clipe de neuitat petrecute intotdeauna in compania unei beri speciale, oferind totodata o noua perspectiva asupra celebrelor “momente Peroni Nastro Azzurro”, simplificata, moderna si tradusa pana la esenta, pentru a rezona atat cu cei mai tineri, dar si cu cei maturi, dornici de experiente relaxante.
Despre insight-ul creativ al campaniei povesteste Catalin Manciuc. „De la castigarea pitch-ului, intre #bluetiful si #respiro, au trecut 3 luni de explorare in profunzime pentru a ne asigura de o campanie relevanta pentru consumatorul roman. La sfarsit, au reusit sa incapa toate in 30 de secunde de Peroni nou-nout, fara masini de lux sau vapoare. Ne-am luat un moment de respiro cu biciclete, mare, hamacuri si Neversea. Consumatorul sa ne judece pe toti.”, declara Catalin Manciuc, Group Creative Director si Amator de un Respiro.
„Provocarea pe care am lansat-o agentiilor a fost foarte mare, motiv pentru care procesul de selectie a durat cateva luni de zile. Ne-am dorit o evolutie, nu o revolutie, iar faptul ca vorbim de un brand international cu notorietate ne-a facut sa ridicam stacheta foarte sus. Echipa grozava de la Propaganda a fost cea care a gasit in cele din urma echilibrul perfect si ne-a inspirat incredere astfel incat sa-i alegem ca parteneri in acest proiect. Rezultatele ne-au confirmat ulterior ca am luat decizia corecta.”, a declarat Bogdan Jianu, Brand Manager.
Prima executie a campaniei a fost spotul TV, care a anuntat parteneriatul cu Neversea, cel mai mare festival de la malul marii, si care a rulat in perioada iunie – iulie. Campania mai include un spot radio si un key visual fresh.
Echipele implicate:
Echipa PROPAGANDA implicata in dezvoltarea campaniei a fost formata din:
Mihai Coliban – Creative Director; Catalin Manciuc – Group Creative Director; Alex Macsoda – Art Director; Bogdan Ionita – Head of Strategy; Andreea Sandu – Director of Operations; Oana Preda – Account Director; Bianca Voicu – Account Executive.
Echipa Peroni Nastro Azzurro a fost formata din: Marek Dvořák (Vicepresedinte Marketing), Cristiana Vaideanu (Global Brands Director), Bogdan Jianu (Brand Manager), Alexandra Burdulea (Brand Manager).
PROPAGANDA este o agentie independenta, fondata in 2002, care ofera clientilor sai servicii integrate de comunicare, de la strategie de brand si creatie pana la productie sau dezvoltare si implementare media. PROPAGANDA crede in Creative Marketing, campaniile sale fiind apreciate si premiate in cadrul festivalurilor nationale si internationale, atat pentru creativitate, cat si pentru eficienta, festivaluri la care au obtinut peste 60 de premii, printre care 14 premii Effie.
Peroni Nastro Azzurro este berea premium italiana numarul unu in lume*. Birra Peroni a demarat productia de bere in 1846, iar Nastro Azzurro a aparut la inceputul anilor ‘60 in Roma, Italia, fiind lansata la nivel mondial in anul 2005. In Romania, Peroni Nastro Azzurro este o marca din portofoliul Ursus Breweries, o bere blonda premium, cu gust proaspat si efervescent, disponibila imbuteliata (250ml, 330ml, 500ml sticla si doza) si draught.
Mai mult in Campanii, Conturi,