Non-donatorii prind incredere! Un studiu Reveal arata ca 1 din 3 oameni care nu au donat au incredere in MagiCAMP si MagicHOME.
adplayers. info
Un nou studiuReveal Marketing Research realizat cu ocazia aniversarii a 5 ani de activitate a taberelor MagiCAMP arata ca 4 din 10 romani au auzit de MagiCAMP. Potrivit reprezentantilor Reveal Research, cifre de notorietate similare se remarca si pentru proiectul MagicHOME, refugiul parintilor ai caror copii sunt diagnosticati cu cancer.
In noiembrie 2017, proiectul a beneficiat de o campanie nationala in cadrul careia a mobilizatzeci de mii de romani din tara si din strainatate si a adunatsuma necesara lucrarilor de amenajare a cladirii. MagicHOME urmeaza sa fie dat in folosinta in aceasta toamna.
Studiul realizat in iulie 2018 pe un esantion reprezentativ la nivel national urbana subliniat un nivel inalt de informare a populatiei legat de activitatea asociatiei, 92% dintre mentiunile cu privire la MagiCAMP fiind atribuite corect activitatii taberelor de vara si 82% dintre acestea proiectului MagicHOME.
In ceea ce priveste nivelul de incredere acordat proiectelor mentionate, studiul arata ca jumatate dintre respondentii care au auzit de proiecteau incredere in acestea, in timp ce un sfert declara ca au foarte multa incredere in taberele MagiCAMP si in proiectul MagicHOME. Chiar si in randul non-donatorilor, adica persoanele care nu au donat inca pentru nicio cauza, observam ca 1 din 3 oameni are incredere in cele doua cauze.
Proiectele mentionate se constituie in subiecte de discutie si de dezbatere, determinand 4 din 10 respondenti sa recomande prietenilorsi familiei sa doneze pentru cauzele sustinute. Segmentul care se arata cel mai deschis si increzator este reprezentatde femei cu varsta cuprinsa intre 25 si 34 de ani, femeile fiind cel mai adesea donatori activi.
„Taberele MagiCAMP si MagicHOME, refugiul parintilor ai caror copii sunt diagnosticati cu cancer, au reusit sa sparga barierele romanilor: scepticism, pasivitate si neincredere. Mai mult, m-am bucurat sa vad un nivel de recomandare ridicat, ceea ce arata ca s-a creat dialog constructiv in cercul de prieteni si familie, dar si o dorinta de implicare prin actiune directa, dincolo de donatia in bani”, spune Silvia Luican, Client Service Director la Reveal Marketing Research.
Asociatia MagiCAMP desfasoara programe de divertisment si sociale pentru copiii diagnosticati cu cancer si leucemie sau aflati in situatii vulnerabile. Peste 400 de copii au participat la taberele de vara din 2014 in prezent, copii cu afectiuni oncologice, care au suferit arsuri grave sau care au pierdut pe cineva drag si au nevoie de terapie specializata. Prin proiectele sociale MagicBOX si MagicHOME,asociata MagiCAMP sprijinaaproape 1.000 de copii si familiile lor.
Reveal Marketing Research este o companie de studii de piata full-service, ce aniverseaza vara aceasta 10 ani de existenta. Reveal este organizat in 5 departamente: Field (retea nationala), Call-Center (in-house), Cercetare Calitativa, Cercetare Cantitativa si Cercetare Online (panel online de peste 20.000 de respondenti).
Mai mult in Cercetare, Research