Noile modele hybrid de la Toyota, lansate in Romania. Estimeaza o pondere de peste 60% a modelelor hybrid in vanzarile anului 2019
PR
Vineri, 12 Aprilie 2019

 

Credit: Toyota Romania

Compania estimeaza o pondere a peste 60% a modelelor hybrid in vanzarile anului 2019

AdPlayers. Info

Noile modele hybrid de la Toyota, lansate in Romania. Toyota Romania, parte a grupului britanic Inchcape si reprezentantul pe piata locala al grupului nipon, unul dintre cei mai mari importatori auto din Romania, a incheiat 2018 cu rezultate de exceptie, anunta compania: o cifra de afaceri de 304 milioane de euro, in crestere cu 23% comparativ cu 2017, si 5.745 de vehicule vandute in Romania, cu 20% mai multe decat in anul precedent.

Potrivit reprezentantilor companiei, performanta s-a datorat in mare parte comercializarii modelelor hybrid, care au ajuns sa reprezinte 57% din numarul unitatilor vandute in 2018, in crestere accelerata, fata de o pondere de 24% in 2016.

Pentru 2019, pe fondul unuei cresteri a pietei auto estimata la 15%, Toyota Romania estimeaza o evolutie pozitiva a afacerii, cu o tinta de vanzari de 7.000 de unitati Toyota si 250 de unitati Lexus, si o pondere de peste 60% a modelelor hybrid.

“Suntem pregatiti sa facem din 2019 anul Toyota in Romania. Investim continuu in dezvoltarea tehnologiei, iar scopul nostru este sa oferim electrificare pentru cei multi, nu doar pentru cei alesideclara Edit Tarcolea, General Manager Toyota Romania.

„Toyota este pionier in domeniul electrificarii, cu o vasta expertiza in dezvoltarea, producerea si imbunatatirea noilor tehnologii, dobandita pe parcursul a peste doua decenii de investitii in cercetare si dezvoltare. Am vandut aproape 13 milioane de masini electrificate in intreaga lume si ne dorim ca pana in 2050 sa reducem cu 90% emisiile CO2 ale noilor vehicule, comparativ cu nivelul din 2010, contribuind astfel la un mediu mai curat.”.

Toyota Romania, importatorul marcilor japoneze Toyota si Lexus pe piata locala, are o retea de 22 de showroom-uri la nivel national, in Bucuresti si in cele mai importante orase. Planul Toyota in 2019? “Evident, ne vom mari reteaua de retaileri pentru a fi cat mai aproape de clienti si pentru a oferi sustenabilitate business-ului.”, declara Eduard Diaconu, Director Vanzari si Retea, Toyota Romania.

La scurt timp dupa Salonul Auto de la Geneva, Toyota Romania lanseaza 6 noi modele Toyota: Corolla Sedan, Corolla Hatchback si Corolla Touring Sports, RAV4, Prius Plug-In, Camry, precum si 2 noi modele Lexus: ES si UX. Toate cele 6 modele Toyota au un numitor comun, platforma TNGA (Toyota New Global Architecture), un concept nou pe care se vor construi toate masinile Toyota. Conceptul TNGA include 2 componente-cheie pentru crearea unor masini din ce in ce mai bune: performanta si personalitatea masinii.

 

“Performanta se refera la platforma in sine, partea nevazuta a masinii, comuna tuturor modelelor. Aceasta ofera soferilor o placere sporita la volan, in deplina siguranta, gratie Toyota Safety Sense, un pachet de tehnologii avansate de siguranta activa, aflate in dotarea standard la noile modele. Personalitatea se refera la design, la caroserie si cabina, de fapt la partea vizibila a masinii” a adaugat Mirela Grigore, director marketing Toyota Romania.

 

„Acest concept aduce o personalitate distincta, unica, fiecarui model in parte, cu un confort sporit pentru sofer si pasageri. Anul acesta ne dorim sa ne uimim clientii. Cele mai noi modele Toyota sunt un exemplu de inovatie si excelenta. Cu peste 46 de milioane de unitati comercializate de-a lungul a 11 generatii, Corolla este un model care a facut istorie din 1966, fiind cel mai vandut model la nivel global. Cu noua generatie Corolla se deschide o alta era, gratie noilor motorizari hybrid, aflate la a 4-a generatie si disponibile pe cele trei caroserii. Lansam in acelasi timp si noua generatie RAV4, un alt model de referinta pentru piata auto globala, fiind creatorul segmentului SUV. Noul RAV4 se diferentiaza prin robustetea noului design si performantele off-road remarcabile.”, a conchis directorul de marketing.

Toyota Romania, lider national in vanzarea de masini hybrid, cu o cota de 69% in segmentul eco in 2018 (conform statisticilor APIA), contribuie decisiv la democratizarea noilor tehnologii. In viitor, masinile hybrid vor domina procesul de electrificare, cu beneficii concrete in reducerea emisiilor de CO2 si imbunatatirea calitatii aerului in marile orase. 

Cu activitati desfasurate sub sloganul Toyota, Always a better way!, Toyota Romania este importatorul exclusiv pentru Toyota si Lexus in Romania, parte din grupul Inchcape - cel mai mare distribuitor si retailer auto din lume, cu o prezenta globala in 32 de tari si avand peste 18.000 de angajati.

Mai mult in Conturi, PR, Auto


PUBLICITATE: