Nielsen: Publicitatea in ziarele americane a cazut cu 27,7% in Q1 2009 vs. 2008
Miercuri, 10 Iunie 2009

(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

Cheltuielile de publicitate in SUA au scazut cu 12,8% pe primul trimestru al anului 2008 (Q1), fata de aceeasi perioada din 2008, procentul reprezintand o valoare a investitiilor de 27,9 Miliarde USD.

Deloc suprinzator pentru jurnalistii de la MediaWeek, parte a grupului Nielsen Business Media, cea mai mare cadere a avut-o presa scrisa, unde campioana o reprezinta categoria suplimentelor de duminica locale, cu 37,7% (12,1 Mil. USD), urmata de revistele business to business cu o scadere de 29,9%, ziarele nationale - cu o reducele a cheltuilelor de publicitate de 27,7%, si suplimentele de duminica – 25,9%.

Raportul Nielsen mai spune ca publicitatea TV ramane dominanta pentru investitorii in publicitatea din SUA, cu 2/3 din totalul cheltuielilor, chiar daca retelele TV au scazut cu 4,8%, iar categoria Cable TV cu 2,7%. Cercetarea mai arata ca investitiile in Outdoor au scazut cu 10,8%, Radio cu 12,6%, iar Internetul cu 3,4%.

  

PUBLICITATE: