Next face Creditul de doua ori cat casa (Banca Transilvania)
Luni, 17 Martie 2008



(AdPlayers.ro, Irina Toma)

 

Agentia de publicitate Next Advertising a semnat cel mai recent spot pentru Creditul de doua ori cat casa de la Banca Transilvania. Povestea il infatiseaza pe Zanul Bancii Transilvania care, invitat la oftalmolog, aflam ca a inceput sa vada totul dublu, avand ca punct de plecare o oferta de creditare a Bancii Transilvania.

 

Noua campanie cuprinde un spot TV si unul radio si se desfasoara in perioada 5 martie – 20 aprilie pe Europa Fm, Kiss Fm, Antena1, Kanal D, TVR 2, Antena 3, Realitatea TV, National Geographic, Discovery, Money Chanel si Hallmark.

 

Toate executiile se invart in jurul a doua cuvinte cheie: "dublu" si "incredibil". In spotul TV s-a ales folosirea zanului, reprezentantul consacrat al Bancii Transilvania, iar in cel radio, marile si unicele atractii turistice ale patriei, care se dubleaza.

 

/ PROFILE – Next Advertising

Next Advertising este o agentie de publicitate full-service. Potrivit companiei, din 2001, anul infiintarii, a functionat in simbioza cu shopul de creatie Cap, entitatea purtand denumirea sugestiva NextCap. Colaborarea cu Cap continua pe clientii Murfatlar, Biborteni, Salonta, Principal Company, Euroavipo, Trenta, Tammy si Flanco, dar din iunie 2006 Next si-a infiintat propriul departament de creatie.

 

Portofoliul Next Advertising cuprinde clienti precum Western Union, Banca Transilvania, BT Aegon, dufa Deutek, Transavia, Biofarm/Bixtonim, SAB Miller/Stejar, Ferrero/Kinder/Tic-Tac, The Money Channel, Greenpeace, BoConcept, Casa Noastra.

 

/ WORK

Titlu: Creditul de doua ori cat casa

Produs: Creditul de doua ori cat casa

Advertiser: Banca Transilvania.

Agentie: Next Advertising

 

Liviu David - Creative Director,

Ciprian Banica - Copywriter,

Ingrid Weber - Account Manager

Regizor Thor Saevarsson

Casa de Productie: Multimedia Est.

 

 


PUBLICITATE: