Nescafe RedCup, cu promoteri Lowe
Luni, 14 Ianuarie 2008




(AdPlayers.ro, Irina Toma)

 

Sub sloganul „HappyNESCAFÉ”, Lowe a derulat samplingul Nescafe RedCup in perioada noiembrie - decembrie. Potrivit reprezentantilor de comunicare, agentia a castigat licitatia la care au mai participat doua companii de publicitate, prin conceptul „Cafeaua bunei dispozitii,.

 

Actiunea a fost derulata in peste 142 de magazine din 43 de orase, „Cafeaua bunei dispozitii” a angrenat peste 100 de promoteri. Cei aflati la cumparaturi in intervalul mentionat au fost intampinati in magazine de solii bunei dispozitii NESCAFÉ RedCup, au primit cafea fierbinte si o carte cu aforisme despre fericire.

 

“Principalul obiectiv al acestei campanii a fost acela de a face gustul NESCAFÉ RedCup cunoscut unui numar cat mai mare de oameni”,  spune Razvan Dumitrescu, Deputy Managing Director Lowe.”Targetul nostru este format din oameni practici, moderni, activi, capabili sa traiasca intens diferite experiente ale vietii. Vorbim de un public elevat, care apreciaza o cafea aromata, de calitate superioara”


PUBLICITATE: