(AdPlayers.ro, Irina Toma)
Ciucas continua, pana pe 15 octombrie, “Programul de racorire globala Ciucas”. Campania de promovare a fost lansata la nivel national, la inceputul lunii august, si acorda peste 7000 de premii in valoare totala de 441.000 RON .
Promotia este sustinuta de un spot TV, care va rula pe principalele posturi TV nationale, precum si de actiuni si materiale informative expuse la punctele de vanzare.
Agentiile care au colaborat la dezvoltarea campaniei Ciucas au fost: Gavrila&Asociatii pentru activitati de tip ATL, Heat Advertising a acoperit partea de BTL si implementarea media a fost asigurata de Zenith Media. Actiunile de PR au fost efectuate de agentia Nicola Porter Novelli.
Potrivit autorilor Ciucas vine cu solutii ingenioase pentru “Programul de racorire globala Ciucas”, gandite de Cornel “la rece”. Personajul central al campaniei planuieste sa scada temperaturile cu 5000 de baxuri de bere Ciucas, 2000 de kituri de racorire globala Ciucas, constand intr-o palarie de soare, o geanta frigorifica, o insigna si doua sticle de bere Ciucas la PET de 2L. Cel mai norocos participant la promotie va fi “racorit” cu o cabana la munte, chiar in zona din care provine Ciucas – Muntii Ciucas, Piatra Craiului.