Credit: Purcari / Propaganda https://youtu.be/lmnK7nTRa7M
Adrian Tuluca, Managing Partner Propaganda: ”Campania Purcari s-a nascut din nevoia trasmiterii unui mesaj puternic de rezilienta, incredere, forta si stablitate. Suntem mandri de aceasta campanie si multumim partenerilor nostri de la Purcari pentru acest demers facut impreuna; este un manifesto emotionant, demn de mesajul pe care il transmite”
AdPlayers. info
Intr-o perioada in care romanii simt la cote maxime presiunea vremurilor pe care le traverseaza, sprijinul de care au atat de multa nevoie se lasa de multe ori asteptat. Simtind lipsa de sustinere pe care o resimte populatia si din dorinta de a-si arata suportul fata de romanii de pretutindeni, Chateau Purcari, impreuna cu Agentia Propaganda, a demarat campania ”Noi, nu! Niciodata!”.
Nu ne alegem vremurile in care traim. Alegem daca traim sub ele. Sau deasupra lor.
Menita sa aduca un imbold pozitiv populatiei si speranta ca orice obstacol poate fi depasit, campania manifest ”Noi, nu! Niciodata!” aduce cu sine un mesaj social impresionant, transpus prin imagini cu un puternic impact emotional: nu ne pierdem speranta, nu cedam in fata provocarilor.
”Campania Purcari s-a nascut din nevoia trasmiterii unui mesaj puternic de rezilienta, incredere, forta si stablitate. Suntem mandri de aceasta campanie si multumim partenerilor nostri de la Purcari pentru acest demers facut impreuna; este un manifesto emotionant, demn de mesajul pe care il transmite”, a declarat Adrian Tuluca, Managing Partner Propaganda
Campania se deruleaza sub forma unui spot video care foloseste imagini ca metafore ale provocarilor cu care ne confruntam in ultima perioada. Fie ca vorbim despre grija zilei de maine si ce punem pe masa, despre situatia incerta privind razboiul din Ucraina sau despre iminenta unei crize energetice, toate acestea se regasesc transpuse in imagini graitoare, insotite de o coloana sonora de exceptie, semnata de Anda Calugareanu, pe versurile lui Nicolae Labis.
Adevaratele valori nu se schimba dupa vremuri. Purcari ramane Purcari. Din 1827. Pentru ca Purcari crede in empatie, in puterea lui „impreuna”, in solidaritate si in forta fiecaruia de a invinge greutatile vietii.
„Noi, nu! Niciodata nu ne vom pierde credinta! Acesta este sloganul care ne conduce. Nu ne vom lasa influentati de lucrurile negative care se intampla in jurul nostru, vom lupta pentru binele tuturor si ne vom mentine pozitia ferma atat ca oameni, cat si ca brand, asa cum am facut dintodeauna. Este datoria noastra sa ii inspiram pe oameni sa depaseasca orice obstacole. Campania pe care o pornim este un proiect de suflet pentru Purcari, in care lasam imaginile sa vorbeasca in numele nostru. Ne-am dorit sa surprindem prin ele intregul concept, am sumarizat framantarile oamenilor din aceasta perioada precum insecuritatea nationala, grija facturilor pe timpul iernii, perioada grea a pandemiei dar am incheiat prin ceea ce vrem sa transmitem de fapt: speranta, putere, consecventa, incredere in fortele proprii si in faptul ca binele va invinge. Intotdeauna!”, a declarat Victor Bostan, CEO Purcari Wineries Group.
20 de ani de Propaganda
Fondata in 2002, PROPAGANDA este o agentie independenta care ofera clientilor sai servicii integrate de comunicare, de la strategie de brand si creatie pana la productie sau dezvoltare si implementare media, PR si digital.
PROPAGANDA crede in Creative Marketing, campaniile sale fiind apreciate si premiate in cadrul festivalurilor nationale si internationale, atat pentru creativitate, cat si pentru eficienta, festivaluri la care a obtinut peste 60 de premii, printre care 19 premii Effie.
Mai mult in Campanii,