Mutare de 5-6 Milioane euro. Starcom MediaVest a pierdut, Mediacom a castigat bugetul GSK 2014.
Luni, 19 Mai 2014
 adplayers. Iulian Toma

Anuntata zilele trecute in speranta “smulgerii” unei comunicari oficiale, surse din piata au confirmat pentru adplayers mutarea unuia dintre cele mai mari conturi de media farmaceutice.

Estimat la 5-6 Milioane de euro pe an, Starcom Media Vest a pierdut bugetul GSK, cont care a fost castigat de Mediacom in urma unei licitatii de media care a avut loc pe mai multe piete inclusiv Romania, cu efect inca din primele luni ale acestui an.

Contactata de catre adplayers, Carmen Lixandru, directoarea agentiei Mediacom, nu a comentat informatia.


Prin anvergura bugetului, miscarea
schimba puterea de negociere a agentiilor pe piata de profil din Romania in 2014. Pe o piata in care 10 milioane de euro este un cont serios de telefonie mobila, cele 5-6 Mil. EUR la cat se ridica estimarea GSK poate sa schimbe chiar si clasamentului agentiilor de media. Mutarea GSK este doar una din cele mai importante pe o piata de media care incepe sa schimbe inclusiv agentiile de media care administreaza bugete de media telecom.

Urmariti seria de articole Licitatii din adplayers si veti mai afla si alte mutari de conturi de milioane de euro.

Mai mult in Licitatii


PUBLICITATE: