Mutare de 400-600 K. Bugetul de strategie, creatie si productie Albalact, la McCann Bucharest
Miercuri, 09 Decembrie 2015
 
Spoturile"Albalact - Lapte de baut" aici si "Albalact - Unt si Smantana" aici
Agentie de creatie: McCann Bucharest

adplayers. Iulian Toma

Estimat de surse din piata de publicitate intre 400 si 600 mii de euro pe an, bugetul de strategie, creatie si productie Albalact a trecut la McCann Bucharest. Compania condusa de Bogdan Enoiu si Sagit Tzur Lahav este agentia de comunicare pentru brandul traditional Albalact al companiei Albalact Romania - liderul pietei romanesti de lactate, potrivit reprezentantilor de comunicare ai marcii.

Parteneriatul McCann Bucharest – Albalact a debutat cu campania de comunicare “Lapte Inainte de Toate”. Noua campanie este comunicata la TV, in-store si in social media pana in vara anului 2016. Albalact are, incepand din acest an, o noua identitate vizuala menita sa-l consolideze in segmentul traditional, potrivit autorilor campaniei. Spoturile TV au fost filmate la Bucuresti si Milano, cu sprijinul Caselor de Productie Studio Set si Ardaco Tabletop.

“Ma bucur ca McCann lucreaza din nou pe un brand din aceasta categorie. Si nu este orice categorie, este una dinamica, frumoasa si autentica. In ultima perioada McCann Bucuresti si-a adaugat in portofoliu clienti internationali, deci ne bucuram cu atat mai mult sa incepem acum un parteneriat cu un client local, care comunica valori si traditii locale, autentice. “Bun Venit” clientului Albalact in familia McCann si sper sa avem un parteneriat lung si de succes”, a declarat Sagit Tzur Lahav, CEO McCann Bucuresti.

"Laptele e un dar pe care noi il primim in fiecare zi de la natura. Si asta ne obliga sa-l pastram curat si sa-l lasam sa-si faca singurtreaba, asa cum se intampla de veacuri. Pentru ca in momentul in care il lasi sa lucreze, el face, de fapt, spectacol. De la lapte, la smantana sau de la lapte, la unt, totul se intampla atat de natural incat noi, oamenii, nu trebuie decat sa-l randuim cu drag pe mesele romanilor”, declara Valentin Lica, Copywriter McCann Bucuresti.

“Albalact este cea mai veche marca a companiei Albalact. Gustul bun al laptelui proaspat, consistenta si calitatea constanta, au transformatsmantana si untul Albalact in preferatele romanilor. Anul acesta, am adus brand-ului Albalact o noua identitate vizuala si o platforma noua de comunicare, care subliniaza atat aprecierea noastra pentru valorile romanesti si pentru gusturile vechi, cat si importanta pe care o dam laptelui din care preparam produsele noastre”, spune Liliana Negrescu, Senior Brand Manager Albalact.

CREDENTIALS:

Regizor: Damian Groves.

Coloana sonora: George Enescu, Rapsodia RomanaI.

Foto: Greenmind Studio.

 

Echipa McCann Bucuresti:

Catalin Dobre – Executive Creative Director

Alexandru Dumitrescu – Executive Creative Director

Valentin Lica – Copywriter

Robert Soparlache – Art Director

Arpad Rezi – Art Director

Roberta Schuster - Designer

Gabriela Alexandrescu – Group Account Director

Beatrice Iftimi – Chief Growth Officer

Diana Ceausu – Head of Strategy

Madalina Bozeanu – Strategic Planner

Mihaela Vasilescu – Account Manager

Oana Grigore – Senior Account Executive

  

Echipa ALBALACT Romania:

Stephane Batoux – Director General

Cristina Miclea – Director Marketing

Liliana Negrescu – Senior Brand Manager

Ioan Ungur – National Trade Marketing Manager

Iulia Doru – Trade Marketing Specialist


Mai mult in Licitatii


PUBLICITATE: