Spotul „Muschetarii” pentru UPC reprezinta o continuare a seriei de spoturi tv lansate anul trecut, toate fiind realizate sub un concept umbrela dezvoltat de agentia de creatie Funny din Romania si selectat in urma unui pitch international in 2007, se arata intro informare a reprezentantilor de relatii publice ai campaniei.
Potrivit autorilor, conceptul spotului porneste de la ideea core business-ului si a mostenirii UPC – televiziunea, si este declinat in toate executiile creative, fie ca sunt ele pentru televiziune, internet, telefonie sau pachete de servicii.
„Ceea ce doreste UPC sa demonstreze cu ajutorul acestor personaje este modul simplu de a asimila tehnologia in viata de zi cu zi si de a valorifica la maximum avantajele oferite de aceasta”, declara Raluca Milin, Marketing and Sales Director UPC Romania.
Conform responsabililor de marketing UPC, campania care sustine noua oferta comerciala pentru serviciul de Internet a demarat la inceputul lunii mai si se deruleaza pe TV, presa, online si panotaj in statiile de metrou. Productia spoturilor a fost realizata in colaborare cu Saga Film, Jonty Toosie (Regizor) si Alex Sterian (Director de imagine). Filmarea s-a desfasurat la studiourile Media Pro din Buftea si a durat doua zile.