”Murfatlar Vinul – Jumatate vin, jumatate viata. E o semnatura de brand pe cat de desteapta, pe atat de adevarata. Nu exista moment important din viata noastra la care vinul sa nu ne fie aproape. Primesti prima lingurita de vin la botez. Pastele, Craciunul, Sfintii, logodna, nunta, botezul sunt tot atatea momente potrivite sa ciocnesti un pahar de vin. Odata descoperit “pilonul” de comunicare, campania a “curs” simplu gratie profesionalismului echipei care a semnat campania si carora le multumesc”, spune Madalin Simion, Director de Marketing Murfatlar Vinul Romania S.A.
AdPlayers. info
Sunt ocazii in care finalul de an poate fi si un nou inceput. Este si cazul brandului Murfatlar Vinul, pentru care luna noiembrie a coincis cu lansarea noii platforme de comunicare. Aceasta are ca punct de pornire alegerea clasica - paharul este jumatate plin sau jumatate gol? Insa, in locul unui raspuns care ar fi adancit dilema, PROPAGANDA a venit cu o noua perspectiva: Jumatate vin, jumatate viata.
Elaborata de la zero, printr-o strategie ampla de repozitionare, noua semnatura de brand va fi comunicata printr-o campanie integrata, in care elementele centrale sunt emotia si inspiratia. Iar prin ele, Murfatlar Vinul isi doreste sa transmita audientei ca, dincolo de note si arome, in esenta sa, vinul inseamna si experiente, momente, amintiri si restul lucrurilor care conteaza cu adevarat in viata.
”Murfatlar Vinul – Jumatate vin, jumatate viata. E o semnatura de brand pe cat de desteapta, pe atat de adevarata. Nu exista moment important din viata noastra la care vinul sa nu ne fie aproape. Primesti prima lingurita de vin la botez. Pastele, Craciunul, Sfintii, logodna, nunta, botezul sunt tot atatea momente potrivite sa ciocnesti un pahar de vin. Odata descoperit “pilonul” de comunicare, campania a “curs” simplu gratie profesionalismului echipei care a semnat campania si carora le multumesc”, spune Madalin Simion, Director de Marketing Murfatlar Vinul Romania S.A.
Campania are ca element central un spot TV de 60” din care s-a facut si un cut de 30”. Acesta a fost realizat de celebrul regizor englez Laurence Dunmore, care a surprins intr-un mod impresionant emotia, profunzimea si legatura speciala care exista intre vin si viata.
“Daca stai un pic si privesti vinul in profunzimea lui, vei descoperi emotie, bucurie, intensitate, liniste si cate si mai cate. Pe langa paleta de note, vei gasi si o paleta de sentimente si momente, la fel ca in viata. Acesta a fost inceputul povestii Murfatlar Vinul, care vorbeste despre jumatati si despre nevoia de a gasi acele lucruri care ne completeaza si ne intregesc. De aici si pana la scris a mai fost doar un pas. Povestea a curs mai usor decat ne asteptam si transmite complexitatea si arta de a face vinul, impreuna cu bucuria de a parcurge fiecare etapa a vietii. Asa am inteles ca vinul e nascut pentru a darui nu doar savoare, dar si momente care ne aduc mai aproape de cautarile noastre”, spune Alexandru Tigoianu, Senior Copywriter PROPAGANDA.
“La PROPAGANDA ne place sa spunem ca nu dezvoltam campanii, ci branduri. Asa ca suntem onorati sa fim partenerii strategici ai brandului Murfatlar Vinul, un brand cu un heritage impresionant, pe care ne bucuram sa-l readucem pe micile ecrane si, cu siguranta, si in inimile consumatorilor. Jumatate vin, jumatate viata – o semnatura concisa, dar exhaustiva, care comunica in mod coerent noul purpose al brandului: paharul nu este pe jumatate gol, ci am lasat loc sa-l umplem cu noi experiente si momente din viata. Iar noi suntem entuziasmati sa aducem experiente emotionante pentru consumatorii nostri”, a adaugat Atoussa Bassiri, Account Director PROPAGANDA.
Iar, ca orice poveste frumoasa pe care nu te mai saturi sa o descoperi, cea a brandului Murfatlar Vinul va fi amplificata printr-o campanie de comunicare in digital: website display, YouTube, Facebook, Instagram, dar si in retail, outdoor si PR, care beneficiaza de un buget considerabil.
Echipa Murfatlar Vinul Romania S.A.:
Madalin Simion | Director de Marketing
Radu Morar | Partener
Echipa PROPAGANDA:
Alin Marghidanu | Co-Creative Director
Alexandru Tigoianu | Senior Copywriter
Daniela Gaie | Senior Art Director
Petra Martin | Digital Art Director
Luna Nica | Digital Copywriter
Raluca Mirea | Digital Jr. Art Director
Madalina Rapeanu | Head of Strategy
Atoussa Bassiri | Account Director
Roxana Marinica | Account Manager
Marcela Moldovan | AV Production Director
Echipa de productie:
Laurence Dunmore | Regizor
Bobo Filip | DOP
Adrian Titieni | VO artist
Marius Bucur | Producator Cyclops
Ana Gagea | UPM Cyclops
Cristi Gagea | UPM Cyclops
Viorel Radulescu | Post-production Manager Cyclops
Andu Radu | Editor si colorist Abator
Ionut Grigore | Compozitor muzica
Murfatlar Vinul
Infiintata in perioada interbelica, Murfatlar este si ramane una dintre cele mai importante podgorii din tara. Murfatlar Vinul Romania S.A. este compania ce duce mai departe cu mandrie traditia locului. In portofoliul Murfatlar Vinul se regasesc brandurile: 3 Hectare, Lacrima lui Ovidiu, Sec de Murfatlar, Statornic, Zestrea, Eticheta Neagra, Paznicii Viei, vinarsul Zaraza, bitterul Mamaia; branduri care sunt recunoscute de autoritatile din domeniu prin numeroasele premii decernate.
PROPAGANDA
Fondata in anul 2002, PROPAGANDA este o agentie independenta care ofera clientilor sai servicii integrate de comunicare, de la strategie de brand si creatie pana la productie sau dezvoltare si implementare media, PR si digital. PROPAGANDA crede in Creative Marketing, campaniile sale fiind apreciate si premiate in cadrul festivalurilor nationale si internationale, atat pentru creativitate, cat si pentru eficienta, festivaluri la care a obtinut peste 60 de premii, printre care 19 premii Effie.
Mai mult in Campanii,