Credit: Phoenix Media
,, Dupa testele facute pe cele 5 locatii cu camere montate in faza 1 (care ne-au ajutat mult in aceasta perioada de carantina) am montat inca 15 camere asadar din 1 MAI vom avea acest serviciu pe 20 TV Screenuri din retea” a afirmat Dio Boaca, General Manger si fondator al retelei DOOH Phoenix Media .
AdPlayers. info
Phoenix Media anunta incheiere celei de-a-II-a faze a implementarii procesului ,, Monitorizari Automate” pentru campaniile clientilor si ordonatorilor de campanii in reteaua digital out of home (DOOH) Phoenix Media.
,, Monitorizari Automate” este un instrument introdus de Phoenix Media care permite monitorizarea oricare campanii in doar cateva minute de la intrarea in reteaua DOOH. Procesul este dublat de incarcarea acestei monitorizari in contul fiecarul client sau ordonator de campanii, care utilizeaza serviciile Phoenix Media.
,, Dupa testele facute pe cele 5 locatii cu camere montate in faza 1 (care ne-au ajutat mult in aceasta perioada de carantina) am montat inca 15 camere asadar din 1 MAI vom avea acest serviciu pe 20 TV Screenuri din retea” a afirmat Dio Boaca, General Manger si fondator al retelei DOOH Phoenix Media .
,,Practic orice spot care ruleaza pe aceste ecrane va fi monitorizat imediat, mai exact la 3-5 minute dupa ce incepe campania iar filmul se va uploada automat in conturile fiecarui utilizator ordonator de campanii”.
Executivul Phoenix Media subliniaza ca noul instrument se inscrie in linia companiei de a tine promisiunile facute clientilor si partenerilor, pe care ii asigura ca inovatiile nu se vor opri aici. ,, Nu ne vom opri in acest an si nici in urmatorii ani promisiunea de brand de a INOVA, a INVESTI si spune Povestea Outdoorului din secolul 21.”
,,In actualul context economic si social este nevoie, poate mai mult ca niciodata, de cifre, tehnologie, flexibilitate, transparenta si control al campaniilor pentru a reusi sa transmitem catre clientii si partenerii nostri increderea de a reveni In Outdoor”
Mai mult in Outdoor, DOOH, OOH