Money Express accelereaza strategia media cu Daniel Gavrila ( Glue) si creatia cu Mihai Coliban (ACME)
Miercuri, 18 Aprilie 2007

(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

Money Express accelereaza strategie de media Glue si Daniel Gavrila, creatia fiind semnata de ACME si Mihai Coliban (ACME), conform informatiilor remise AdPlayers de catre editorii din Grupul Realitatea Catavencu.

Fosti Managing Director la Lowe&Partners si respectiv Creative Director la aceeasi agentie, fiecare dintre cei au devenit consultanti si antreprenori dupa despartirea de agentia din grupul Lowe Romania, la inceputul, respectiv sfarsitul lunii octombrie 2006.

Strategia de marketing

Conform editorilor, „Money Express este brandul care promite sa-ti dea idei utile pentru business sau job, este trenul oportunitatilor pe care-l poti prinde saptamanal cu minim efort” si, nu in ultimul rand, “revista care te ajuta sa iei decizii de business inspirate”.

Strategia de comunicare, spun oficialii saptamanalului de afaceri, combina o campanie de brand originala si atipica pentru media de business cu o campanie tactica, foarte precisa, de abonare gratis prin SMS. Canalele de comunicare sunt alocate in functie de adecvarea lor la scopuri. “Mergem dupa target cu actiuni de BTL in zona centrelor de business, banci, zone de leisure etc”, spun promotorii Money Express.

Campania de comunicare

Campania de brand are mesajul “Money Express. Accelereaza succesul” si pentru componenta de media, beneficiaza de trei spoturi TV, 2 spoturi radio si 3 machete print.

Autorii campaniei spun ca fundamentarea rationala a campaniei este bazata pe nevoia / dorinta de success rapid a noii generatii de profesionisti, manageri si antreprenori. Sa ai succes in afaceri, spun strategii de marketing Money Express, nu e usor. Unora le ia o viata, iar de multe ori, nici nu mai ajung sa se bucure ca si-au implinit un vis vechi. Asa ca, adauga ei, este bine sa profiti cat esti tanar. Sa ai succes acum, nu peste 30 de ani.

Pe langa mesajul in media, campania este dublata de o campanie de abonare free prin SMS, in urma careia, trimtand cuvantul money prin sms la 1800 (tarif normal in orice retea mobila), potentialii cititori primesc un abonament pe o luna la Money Express.

La aceasta se adauga expunere/ sampling revista in centre de business, banci, cafenele selecte, locuri de dejun din zonele de business, echipe de reprezentare in tinuta business care vor promova in zonele de afaceri revista si abonamentele “trial” ( n.r. abonamente gratuite “de incercare”, pentru un numar limitat de aparitii). Lansarea mai cuprinde o campanie de mailing cu oferta de abonare, PR/media coverage pentru continutul editorial a revistei.

Plan de lansare

Campania se deruleaza in perioada 14 aprilie–10 mai 2007. Canale de comunicare media sunt TV: Antena3, Discovery, Realitatea, The Money Channel, National Geographic, Prima TV; radio: Kiss FM, EuropaFM, Guerrilla, RFI;-presascrisa: HBO, National Geographic, Caminul, Casa mea, AMS, Investitii si Profit, Le Monde Diplomatique, Bilant, Tabu, J’adore, Academia Catavencu, 24 Fun, Cotidianul;  Indoor: reteaua Monopoly Media; locatii Oops si Elevate – cu target pe zonele de business.

Echipa de marketing a proiectului este formata din (Sorin“Axu”Axinte - Director Marketing Grup, Beatrice Weber - Marketing Manager Divizia de Publishing, Daniela Matei - Brand Manager Money Express  si Catalina Amarculesei - Asistent Marketing, Money Express.

Echipei de marketing i se mai adauga aportul compartimentelor de promotion si PR ale departamentului de marketing al diviziei de publicatii a grupului Realitatea Catavencu.


PUBLICITATE: