Brandul Milka lanseaza in perioada 2 octombrie – 12 noiembrie campania „Castiga tandrete generatie cu generatie”. Premiile campaniei combina preferintele mai multor generatii - o vacanta pentru intreaga familie, pick-up-uri si boxe, aparate de fotografiat analog si digitale, ceasuri mecanice si smartwatch-uri.
AdPlayers. info
Tandretea uneste generatiile de romani, reduce distanta si diferentele dintre ele, este concluzia unei cercetari calitative prin care Milka a identificat barierele de comunicare intre copii, parinti si bunici. Discutiile aprinse pornesc de la alegerea facultatii sau a locului de munca, de la politica sau de la stilul diferit de parenting, dar pot fi aplanate cu tandrete
Ciocolata oferita in dar si timpul petrecut impreuna sunt modalitatile cel mai des folosite de romani pentru a-si exprima tandretea. Ca parte a unei campanii nationale, Milka lanseaza „translatorul de tandrete”, instrument care explica pe intelesul tuturor sute de expresii familiare diferitelor generatii si despre care psihologul Gáspár György spune ca va „facilita apropierea afectiva dintre noi si cei dragi”
Studiul Milka, in detaliu
Copiii si parintii se distanteaza unii de altii cand abordeaza in discutii subiecte precum alegerea facultatii sau a locului de munca. In timp ce nepotii din Generatia Z nu inteleg cozile la ghisee in epoca platilor online, bunicii lor nu au incredere in tehnologie si nu admit ca ar avea ceva de invatat de la tineri. Intre parintii de azi si parintii lor, conversatiile aprinse pornesc cel mai adesea de la politica, dar sunt declansate si de stilurile diferite de parenting.
Una dintre concluziile cercetarii calitative realizate in luna iulie a acestui an la cererea Milka este ca tandretea, sub toate formele pe care le ia, uneste generatiile in ciuda acestor distante.
Studiul calitativ initiat de Mondelez pentru brandul Milka a fost realizat de Cult Research, in iulie 2023, fiind folosita metoda focus grupului. La cercetare au participat femei si barbati din generatiile Baby-Boomers (1946-1964), Generatia X (1965-1980), Mileniali (1981-1996) si Generatia Z (1997-2010).
„Translatorul de tandrete” elimina bariere
Pentru a reduce distantele dintre generatii si a ajunge la un limbaj comun al tandretei, Milka vine cu o premiera: Translatorul de tandrete, un instrument care explica sute de expresii familiare diverselor generatii, folosind un limbaj accesibil indiferent de varsta: https://castigatandrete.ro/translator-tandrete.
„Este in natura umana sa apartinem, sa traim experienta conectarii, sa primim si sa daruim iubire. Cu toate acestea, adesea, suferim din lipsa unui instrument care sa faciliteze apropierea afectiva dintre noi si cei dragi noua. Chiar daca dispunem de limbaj, acesta pare sa nu fie suficient pentru a traversa distanta psihologica dintre generatii. De aceea, este mai mult decat binevenit un «translator de tandrete». Experienta de psiholog imi arata ca in sufletele noastre, ale tuturor, exista multa tandrete – sau compasiune, cum i se mai spune in limbaj de specialitate. Ce ne-a lipsit a fost acest translator”, crede psihologul Gáspár György.
Subiecte de conversatie care ne apropie. Teme care ne tin la distanta
Despre ce vorbesc, totusi, generatiile fara a ajunge la dezacorduri? Subiectele predilecte sunt starea de sanatate, planurile de viitor, cele de vacanta si hobby-urile. Generatiile Millennials si Z sunt mai deschise sa descopere interesele parintilor, bunicilor si, acolo unde e cazul, ale copiilor, acestia dorind sa experimenteze mai multe aspecte ale vietii alaturi de persoanele dragi.
„Care este o prima intrebare pe care i-ai adresa-o unei persoane pentru a o cunoaste? Ia-o cu tine si daruieste-i-o unei persoane dragi din alta generatie. Iar odata cu ea, uite ce frumos, vine daruit timpul tau si tandretea ta”, ne recomanda psihologul Vlad Guluta. „Tandretea este strans legata si de timpul petrecut impreuna, dar si de comunicare. Cum altfel am reusi sa cunoastem nevoile celor din jurul nostru daca nu comunicand? Daca noi ne confesam prietenilor, dar poate parintilor le ascundem lucruri, este normal ca unii sa inteleaga, iar ceilalti nu. Cred ca nevoia este de a observa cum putem cultiva tandretea prin comunicare, ca mai apoi sa o ingrijim”, adauga acesta.
In discutiile cu copiii, parintii sunt pragmatici: abordeaza teme precum scoala, prietenii, activitatile curente, vacantele. Evita insa sa abordeze subiectele mult prea personale precum decizia copiilor de a avea la randul lor copii sau de a achizitiona o locuinta.
Limbajele tandretei
Cum tandretea este liantul dintre generatii, cercetarea a relevat si care sunt formele diferite pe care le imbraca la diferite varste:
• Baby Boomers isi exprima tandretea prin mici cadouri (un desert sau un buchet de flori) sau prin petrecerea timpului si chiar si prin activitati in gospodarie facute impreuna.
• Generatia X obisnuieste sa isi manifeste iubirea verbal, prin cuvinte de incurajare sau apreciere. Odata cu evolutia tehnologica si aparitia Social Media, acestia spun insa ca resimt o racire a relatiilor.
• Milenialii au o relatie deschisa cu copiii, bazata pe respect si tandrete, care este exprimata atat fizic, prin imbratisari, saruturi, cat si prin comportamente, precum oferirea de cadouri.
• Tinerii Gen Z sunt poate cei mai informati privind importanta inteligentei emotionale in cadrul relatiilor interpersonale si sunt deschisi in a-si exprima tandretea atat verbal, cat si nonverbal.
Ciocolata, un liant intergenerational
Toate generatiile indica dulciurile ca vehicul pentru exprimarea tandretei. Ciocolata este mentionata in asociere cu sentimente precum tandretea, dragostea si recunostinta. Aproape toate brandurile asociate cu sentimentul de tandrete sunt branduri de ciocolata, Milka fiind brandul cel mai des mentionat in mod spontan.
Noile modalitati de exprimare a tandretei sunt emoticoanele, folosite mai ales de catre generatiile tinere, dar preluate si de Baby Boomers. Partea buna a tehnologiei este ca aceasta si Social Media intermediaza o comunicare mai rapida intre generatii, prin conversatiile care au loc pe retelele de socializare (Facebook) sau aplicatii (WhatsApp), uneori in propriile grupuri de familie.
Brandul Milka lanseaza in perioada 2 octombrie – 12 noiembrie campania „Castiga tandrete generatie cu generatie”. Premiile campaniei combina preferintele mai multor generatii - o vacanta pentru intreaga familie, pick-up-uri si boxe, aparate de fotografiat analog si digitale, ceasuri mecanice si smartwatch-uri.
Milka. Momente de tandrete de 120 de ani.
Istoria Milka insumeaza peste 120 de ani de momente tandrete. Unul dintre cele mai iubite si cunoscute branduri de ciocolata din lume, Milka este fabricata dupa o reteta originala din lapte alpin si cacao, ingrediente de la care provine si numele brandului. Cu ambalajele unice mov-liliac cu vacuta Lila, Milka este un love brand in aproximativ 150 de tari din intreaga lume.
Cu venituri de aproximativ 31 de miliarde de dolari in 2022, Mondelēz International, Inc. (NASDAQ: MDLZ) conduce viitorul snacking-ului, cu branduri globale si locale de referinta, precum biscuitii Oreo, belVita si LU; ciocolata Cadbury Dairy Milk, Milka si Toblerone; bomboanele Sour Patch si guma Trident. Compania Mondelēz International este mandra ca face parte din indexurile Standard and Poor’s 500 si Nasdaq 100 si se regaseste in Dow Jones Sustainability Index.