( AdPlayers.ro , Irina Toma , irina.toma@dplayers.ro )
Agentia de publicitate Imager dezvolta o campanie ATL&BTL Pizza Hut, in paralel cu una pentru KFC. Ambele campanii au fost fun pentru cei din agentie, spun reprezentantii Imager.
Pentru ca Laura Popeanga (foto), copywriter si model al campaniei de vara pozeaza pentru promovarea Pizza Hut, am putea spune ca una dintre executii face parte, probabil, din ciclul “Fata mea este model” sau, de ce nu, „ala negru de respira greu” cu Bogdan Naumovici de la Leo Burnett, ori Liviu David - de 7 ani la D’Arcy.
“Ma amuza ipostaza, dar ce nu face omul de dragul unui concept si-al unei executii?!”, spune Laura Popeanga (foto). „Oricum se plangeau niste prieteni de-ai mei ca ma vad cam rar, acum iata ca s-a rezolvat.”,adauga ea.
“Campania pentru KFC are unul din cele mai bune vizualuri facute pentru Colonelul Sanders in Romania. Ambele campanii au fost foarte lucrate pentru ca atat Pizza Hut cat si KFC au vrut sa decline mesajele pe medii cat mai relevante”, afirma Traian Panghe, Creative Director al agentiei.
Campania pentru Pizza Hut este vizibila in presa, pe transit si in-store iar cea pentru KFC va circula pe masinile „mobil affiche” si este declinata de asemenea in presa, in mai multe saloane de coafura si in locatiile KFC, sustin oficialii de la Imager.
AdPlayersFile Imager
Cu o cifra de afaceri de 12 milioane de euro la sfarsitul anului trecut si afiliata la reteaua de agentii independente locale InterPartners, Imager are o echipa de 30 de oameni si 5 ani de la infiintare. Printre clientii agentiei se numara AutoItalia, Focus Sat, Guzu Chim (media), KFC, Pizza Hut, Univer, Sayegh-Conex.