adplayers. Iulian Toma
Cu un “Mise en Scene” de exceptie in comunicare pe scena Teatrului National din Bucuresti, Miercuri a avut loc "priemiera piesei" #DupaNoi, in regia si scenografia McCann Pr si Coca-Cola HBC Romania.
Platforma de comunicare ce inglobeaza atat initiativele companiei, cat si programe ale comunitatilor, “Dupa Noi” reflecta filosofia companiei de a face tot ce este posibil pentru a lasa in urma o lume mai buna, prin protejarea mediului si a resurselor, prin promovarea valorilor, a traditiilor, a povestilor si a locurilor din Romania. Programul isi propune sa inspire cat mai multi oameni sa constientizeze cat de important este ce lasa in urma lor si sa adopte un stil de viata cat mai responsabil, pe care sa-l transmita si generatiilor viitoare.
“Pregatim de aproape un an acest proiect care a devenit rapid unul de suflet. Cu totii am investit mult mai mult decat experienta profesionala si dedicare. Ne-am dorit sa lasam #DupaNoi un eveniment de lansare unic, care sa inspire publicul sa descopere povestile incredibile „ascunse” in Vatra Dornei. Acest este doar primul pas, vom continua sa-l crestem.", a declarat pentru adplayers Lavinia Chican, Senior Partner al agentiei si directorul de proiect al echipei McCann PR condusa de Imola Zoltan.
„Dupa Noi a aparut din nevoia de a ne defini pe noi, ca oameni, pe de o parte, si pe noi ca producatori si imbuteliatori de bauturi racoritoare si apa minerala, pe de alta parte. Am avut in vedere telul nostru, acela de a inspira un viitor mai bun, de a raspandi fericire si de a uni oamenii. Acest tel exista pentru a ne ghida si pentru a ne aminti de ce suntem aici si in ce credem cu adevarat. Suntem convinsi ca unul dintre lucrurile care ne unesc este constientizarea faptului ca suntem ceea ce lasam in urma noastra.”, declarat Irina Ionescu, Public Affairs & Communication Manager Coca-Cola HBC Romania.
„DupaNoi” incepe cu Țara Dornelor, o zona foarte speciala pentru Coca-Cola HBC, pe de o parte pentru ca este unul din putinele locuri din tara unde mediul natural a ramas intact, iar oamenii au ramas autentici - autenticitatea fiind si una din valorile companiei noastre – si pe de alta parte pentru ca este zona de unde izvoraste apa pentru produsele Dorna, Dorna Izvorul Alb si Poiana Negri. In Țara Dornelor, mai precis in Poiana Negrii, compania detine fabrica de imbuteliere a apei minerale, aici locuind peste 150 de angajati Coca-Cola HBC si familiile lor.
„Multumim celor aproape 100 de persoane implicate in zecile de ore de montaj ale evenimentului, dar si celor care, #DupaNoi, au plecat motivati sa se bucure de fiecare zi ca de un nou inceput” a mai spus Chican, pentru adplayers. „#DupaNoi este mai mult decat un proiect. Inainte de toate, este despre cine suntem, iar noi credem cu tarie ca suntem ceea ce lasam in urma noastra. Este despre ce putem face, dar si despre cum putem face mai bine. O sursa de inspiratie pentru cei care vor sa ni se alature pentru ca generatiile viitoare sa se bucure de natura si traditii”
„Actorii” de premiat pentru reusita punere in scena a piesei #DupaNoi:
McCann PR Romania:
Lavinia Chican, Imola Zoltan, Sorina Iordan, Anamaria Gardiner, Mihaela Dumitrascu, Emilia Ceapa, Alina Croitoru
Coca-Cola Hellenic Romania:
- Irina Ionescu - Public Affairs & Communication Manager
- Emilia Petre - Communication Manager
* Costin Bogdan si Traian Aron, echipa creativa
* Fives – echipa de audio-video si lumini
* Stefan Caragiu pentru scenografie (sangele regretatului Toma apa nu se face)
* Ion Caramitru pentru cuvintele incurajatoare si gazduirea la TNB
* Cristina Bazavan, Andrei Craciun, Cristian Delcea, Horia Ghibutiu, Cristian Vasile, Siviu Matei, Teodora Maftei, Andrei Radu si Gyuri Ilinca, jurnalistii si fotografii care au cules povesti si fotografii din locurile prin care a trecut proiectul, dar si pentru contributia la primul album #DupaNoi
* We are Basca pentru filmele documentare
* regizorului Claudiu Mitcu pentru filmul Manifest al campaniei
* Sebastian screen–play
* Bogdan Niculescu, video content
* Ioan Dobre, productie proiecte speciale
Filmul Platformei de comunicare DupaNoi:
Mai mult despre McCann PR
Mai mult in CSR, PR