Miscare pe piata de media. Doua agentii gigant si un cont de 5-6 Milioane de euro pe 2014
Miercuri, 14 Mai 2014

sursa foto: pharma-business.ro

adplayers. Iulian Toma

Anul 2014 redeseneaza harta clientilor din portofoliul agentiilor de media de media. Estimata de surse din piata la milioane de euro, o importanta miscare in portofoliile a doua agentii de media gigant influenteaza deja negocierile anului in curs.

Cine a pierdut, cine a castigat? Deocamdata am prins doar firul mutarii milioane lor de euro. In cateva zile vom afla impreuna cine are mai putin si cine are mai mult de lucru in acest an. Pana la aceasta ora aflati exclusiv ca surse adplayers din piata estimeaza miscarea la 5-6 Milioane de euro si unul dintre cele mai mari conturi de media farmaceutice. Poate cea mai importanta mutare a anului 2014 pe aceasta piata.

Desi comenzile de media curg de ceva vreme, companiile implicate in miscare nu au dat comunicarii in niciun fel marea mutare a contului de media din Romania. Mai insistam pe un raspuns oficial. Poate ca informatia nu este atat de importanta pentru alte publicatii, motiv pentru care o comunicare din partea companiilor nu a fost facuta. Pentru cititorii adplayers, insa, o mutare de cateva milioane de euro pe piata de media este mai importanta decat orice lansare de medicament sau campanie de medicamente cu care oamenii de comunnicare sunt atat de "darnici" cu presa. Pardon. Am vrut sa scriu profesionisti.

Mai mult in Licitatii


PUBLICITATE: