(AdPlayers.ro, Iulian Toma)
Minimax Romania si Media Mall au organizat Caravana Minimax. Sponsorii evenimentului au fost Kinder Milch Schnitte, Burak Toys si Romdil.
Aflata la cea de-a treia editie, potrivit autorilor, evenimentul s-a incheiat dupa un tur prin opt orase mari ale tarii si doua statiuni de pe litoral (Constanta, Eforie Sud, Neptun, Mangalia, Iasi, Vaslui, Craiova, Timisoara, Sibiu si Brasov). Ultima locatie in care s-a oprit Caravana Minimax a fost Piata Sfatului din Brasov, pe 16 septembrie.
Gabriel Militaru (foto), Director General la MediaMall a estimat, pentru AdPlayers.ro, ca bugetul seriei de evenimente s-a ridicat la aproximativ 30.000 EUR. Potrivit executivului promovarea evenimentului s-a facut in baza unor parteneriate media cu presa locala.
„Am avut bucuria sa vedem ca de subiect au fost interesate insa si cateva titluri din presa nationala”, adauga directorul de la Media Mall.
“Estimam ca acoperirea totala a evenimentului a fost de aproximativ 20.000 de participanti” a mai afirmat Militaru, intrebat la cat crede ca s-a ridicat numarul de persoane care au participat la Caravana Minimax.
Managerul de la Media Mall este de parere ca acest lucru se datoreaza si desfasurarii in aer liber a seriei de evenimente, cu exceptia a doua locatii, care a adus in fiecare oras, in medie, aproximativ de 2000 de participanti.
Conceput ca un eveniment dedicat copiilor, unde cei mici se pot intalni cu personajele lor preferate – Mini si Max, conform reprezentantilor de comunicare, caravana a atras atentia in egala masura si parintilor. Toti participantii la Caravana Minimax au primit premii si cadouri de la organizatori si sponsori, au participat la jocuri, concursuri si tombole, au cantat si s-au bucurat.
Unul dintre cele mai importante canale de televiziune pentru copii din Europa Centrala si de Est, in Romania, televiziunea MINIMAX a inceput in anul 2001, la doi ani dupa aparitia din Ungaria, iar in anul 2004 a inceput emisia in Cehia si Slovacia.