(AdPlayers.ro, Irina Toma)
Millennium Bank a atins un indicator de recunoastere asistata de 56,1 % si o notorietate spontana de 10,8%, conform datelor rezultate in urma unui studiu de piata realizat de compania de cercetare Daedalus / MillwardBrown, Studiul a fost realizat la 3 luni dupa lansarea bancii pe piata din Romania.
“ Rezultatele studiului de piata au depasit estimarile initiale cu privire la impactul brandului Millennium, in primele luni de la intrarea pe piata din Romania”, a declarat Raluca Simu, Head of Corporate Communications Millennium Bank.
Potrivit oficialilor de comunicare ai bancii, studiul a fost realizat pe un esantion reprezentativ national, in trei valuri, in perioada 17 septembrie – 9 decembrie 2007. Au fost intervievate fata in fata 975 de persoane, cu varste intre 18 si 55 de ani, din mediul urban (orase cu peste 50.000 de locuitori), cu un venit de peste 150 EUR de persoana. Marja de eroare a studiului este de +/- 3,14 %.
La nivel de perceptie, Banca Millennium se pozitioneaza ca o institutie bancara apropiata oamenilor pentru 7,9% dintre respondenti, 16,4 % considera ca Millennium Bank este o banca moderna, iar 13,8% o percep ca fiind o banca inovatoare. Campaniile de comunicare ale Millennium Bank (ATL, BTL, PR) se bucura de o notorietate spontana de 29,6 %.
Millennium Bank a colaborat cu agentiile GMP Advertising, Initiative Media si Tempo PR, acum Rogalski & Grigoriu PR. Potrivit responsabililor de relatii publice, intreaga strategie de comunicare si de lansare a bancii a fost dezvoltata local de echipa formata din Raluca Simu - Head of Corporate Communications, Ioana Popa - Brand & Communication Manager, Ioana Istrate - Merchandising Specialist, Ana Maria Marin – Events Specialist, Nicoleta Golai – PR Specialist si Stefan Urziceanu – Internal Communication Specialist.