Fosta Tempo, pe vremea cand se producea spotul FNI, Ioana Slaniceanu (foto), acum in echipa de creatie la Havas Worldwide de la Bucuresti, spune ca executia creativa la care a lucrat in urma cu mai multi ani „a imbatranit frumos” vorbind despre spotul Selgros Familia versus FNI.
„Mi-a facut placere sa-mi revad spotul facut in tinerete, chiar mi se pare ca "a imbatranit" frumos. In rest, vorba bancului, stii calul lui Nea Vasile? N-are nicio legatura adica sa nu fim paranoici, cu griji sau fara, oamenii dorm.” afirma Ioan Slaniceanu de la Havas.
Legat de ce ar avea in comun cele doua spoturi, omul de creatie mai crede insa ca „La noi se striga "hotul" exagerat de des si nefondat”.
Pe acelasi subiect:
Trauma FNI in publicitate si spotul Selgros. Florin Dumitrescu, antropolog
Selgros versus FNI. Ce au in comun spoturile?
Mai mult in Conturi