30 de locuri spectaculoase redescoperite in cadrul campaniei Romania Moderna, realizata de Ogilvy & Mather Romania pentru Ciuc Radler ar putea face invidiosi si cei mai buni ministri responsabili pentru imaginea tarii de la 1990 incoace.
adplayers. info
30 de locuri spectaculoase redescoperite in cadrul campaniei Romania Moderna, realizata de Ogilvy & Mather Romania pentru Ciuc Radler ar putea face invidiosi si cei mai buni ministri responsabili pentru imaginea tarii de la 1990 incoace. Si asta fara bani publici.
Cea mai complexa campanie realizata de echipa Ogilvy & Mather Romania pentru Ciuc Premium, de la momentul castigarii contului, la inceputul anului 2016, conceptul creativ al Romaniei Moderne a fost sustinut printr-o componenta puternica de digital-PR si actiuni de BTL.
„O intentie sincera de a vorbi despre Romania asa cum ai povesti celui mai bun prieten, la o sueta: fara judecati si prejudecati, dintr-o perspectiva realista, pozitiva si, mai ales, dinamica” motiveaza linia strategica a campaniei Romania Moderna, proiectul Ciuc Radler care ne duce prin locuri mai putin cunoscute decat Valea Prahovei, Brasov, Mamaia, Neptun-Olimp sau Vama, insa nu mai putin frumoase.
Pornind de la acest insight, echipa Ogilvy & Mather Romania a creionat o campanie-poveste, spusa din doua perspective: una vizuala si una editoriala. Un fotograf si un scriitor-jurnalist sunt personajele cheie care, timp de o luna, au descoperit si au aratat Romania Moderna.
Autorii interactiunii cu locurile de poveste - Sorin Onisor, fotograf, profesor, unul dintre cei mai cunoscuti artisti vizuali din Romania si Diana Cosmin, jurnalist cu o experienta de peste zece ani in domeniu, au impartasit povestea lor de exploratori ai Romaniei, dintr-o persepctiva asa cum a fost numita in ultima instanta si campania - Moderna.
In fiecare zi a campaniei, o fotografie si un text, reprezentative pentru Romania Moderna, au construit povestea propusa de Ogilvy & Mather Romania si Ciuc Radler. Povestea vorbeste despre lucrurile noi, emergente despre un remix proaspat intre vechi si nou, despre atitudini si idei destepte.
Aproximativ 7000 kilometri au fost strabatuti si peste 700 de oameni au participat la petrecerile organizate la finalul fiecarei saptamani de explorare ca cele peste 30 de locuri spectaculoase sa fie fotografiate si povestite de Sorin Onisor si Diana Cosmin in campamioa Romania Moderna. Traseul a atins cele mai importante orase si rute din Romania: Bucuresti, Timisoara, Iasi, Brasov si Constanta.
Comunicarea s-a incheiat printr-un eveniment inedit in Bucuresti, unde au fost prezenti aproape 400 de oameni, invitati sa traiasca o experienta modern urbana: o expozitie audio-video, cu fotografii din campanie, o instalatie inedita realizata din lamai naturale care, alaturate unor dispozitive din cupru si zinc, genereaza curent electric 100% natural si un cub din oglinzi, multi-fatetat, unde invitatii si-au putut face fotografii spectaculoase.
Mai mult despre Ogilvy & Mather Group Romania
Ogilvy&Mather Group Romania face parte din reteaua internationala Ogilvy, parte a WPP, unul dintre cele mai importante grupuri de comunicare la nivel mondial. Ogilvy&Mather Group Romania ofera servicii de comunicare integrata - publicitate, relatii publice, activare de brand si shopper marketing, servicii de marketing digital precum si strategie si cumparare de media - prin agentiile sale specializate.
Portofoliul de clienti cuprinde companii pentru care Ogilvy&Mather dezvolta campanii de comunicare atat la nivel international cat si local - Philips, Lenovo, Heineken (Strongbow, Ciuc), ETI, Kimberly Clark, Immochan, IBM, Piraeus Bank, Mega Image, Pfizer, Dr. Oetker si multe alte companii de renume.
Astfel, grupul Ogilvy imbina experienta de comunicare pe piata romaneasca cu know-how-ul international conferit de apartenenta fiecarei agentii din grup la retele de comunicare globale specializate.
Mai mult in Conturi