Derulata incepand cu luna februarie pe TV, precum si amplificare in digital si in-store, campania a fost construita pe noua pozitionare Napolact BIO - lactate pe care merita sa le alegi pentru ca asigura o sursa hranitoare si de incredere in dezvoltarea copiilor, indiferent de varsta la care sunt.
AdPlayers. info
TVC: https://youtu.be/7wR_OUZ6cvc?si=LMv-sgds_S-nzGO9
Parintii de azi sunt intr-o cursa neincetata a excelentei pentru copiii lor, de la modele de parenting, gradinita si scoala, pana la hobby-uri si alimentatie. Chiar si asa, cu toate eforturile depuse si toata informatia de care dispun, se lupta inevitabil cu indoieli. Am facut, oare, cea mai buna alegere?
De la acest insight a fost construita noua pozitionare Napolact BIO - lactate pe care merita sa le alegi pentru ca asigura o sursa hranitoare si de incredere in dezvoltarea copiilor, indiferent de varsta la care sunt, spun autorii campaniei de la Propaganda..
,,Nu e nimic mai linistitor decat sa stii ca ai alaturi un adevarat suport in cresterea si dezvoltarea celui mic. Iar gama de lactate Napolact BIO, cu lapte pur din Ardeal, este prezenta in toate etapele vietii. Atat pentru parinti, cat si pentru cei mici. Aceasta realitate din viata unei familii este surprinsa si in noua campanie de comunicare unde produsele Napolact BIO joaca un rol metaforic, de sprijin pentru cei mici, dar si pentru parinti, in fiecare etapa importanta”, spun strategii campaniei.
„In contextul actual, in care pretul influenteaza foarte mult decizia de la raft, oamenii au nevoie de mult mai mult pentru a se convinge ca merita sa plateasca pretul produselor BIO. De aceea, gama Napolact BIO, prin produsele curate si nutritive, facute doar din lapte ecologic pur din Ardeal, devine sprijinul de care orice parinte are nevoie. Un sprijin care le ofera increderea ca fac bine ceea ce fac. Parintii sunt linistiti ca fac cea mai buna alegere, astfel incat cel mic sa creasca mare si puternic, si au vitalitatea necesara sa se bucure de fiecare moment alaturi de ei ”, a declarat Eliza Calciu-Serban, Director Marketing FrieslandCampina Romania
Merita bio.
Pionier si lider pe piata lactatelor bio din Romania inca din 2015, Napolact isi reconfirma, prin noua platforma de comunicare, „Merita bio!”, angajamentul de provider de lactate de calitate, simple si curate, facute din lapte din surse locale din Ardeal, si continua sa inspire incredere tuturor parintilor prin nutritie de inalta calitate.
„Sa faci o campanie care se adreseaza parintilor, nu este cel mai usor task. Ei stiu cel mai bine ce are nevoie familia lor si nu poti sa-i pacalesti. Insa cand ai un client cu produse simple, bune si de incredere, MERITA sa faci cea mai draguta si sincera campanie. Asa ca data viitoare cand vei sta la frigiderul cu lactate din supermarket si te vei gandi daca MERITA sau nu sa platesti putin mai mult pentru Napolact BIO, adu-ti aminte ca Merita BIO.”, declara Adriana Chirtu, Senior Copywriter, Propaganda
Campania se deruleaza incepand cu luna februarie si include un spot TV, precum si amplificare in digital si in-store.
Spotul TV este regizat de Iulian Moga, un tatic cu experienta in reclamele cu copii, iar muzica, compusa de Marius Moga, puncteaza fiecare moment important din spot, fiind si ea, la randul ei, un adevarat sprijin pentru derularea acestei campanii.
TVC: https://youtu.be/7wR_OUZ6cvc?si=LMv-sgds_S-nzGO9
Credits
ECHIPA NAPOLACT
Eliza Calciu-Serban | Marketing Director
Gabriela Nicut-Runcan | Marketing Manager
Andrei Vasile | Brand Manager
ECHIPA PROPAGANDA
Bogdan Nestor | Creative Lead
Adriana Chirtu | Senior Copywriter
Petra Martin | Digital Art Director
Madalina Rapeanu | Head of Strategy
Atoussa Bassiri | Group Account Director
Roxana Marinica | Account Manager
Marcela Moldovan | AV Director
ECHIPA ABIS
Iulian Moga | Regizor
Liviu Gherghe | Director de Productie si Post-productie
Mariana Andriescu | Producator
Marius Moga | Muzica
PROPAGANDA
PROPAGANDA este o agentie independenta, fondata in 2002, care ofera clientilor sai servicii integrate de comunicare, de la strategie de brand si creatie pana la productie sau dezvoltare si implementare media, PR si digital. PROPAGANDA crede in Creative Marketing, campaniile sale fiind apreciate si premiate in cadrul festivalurilor nationale si internationale, atat pentru creativitate, cat si pentru eficienta; festivaluri la care a obtinut peste 60 de premii, printre care 19 premii Effie.
FrieslandCampina Romania
FrieslandCampina Romania face parte din compania olandeza Royal FrieslandCampina, organizatie aflata in topul celor mai mari producatori mondiali de lactate. Compania este prezenta pe piata din Romania cu brandurile Napolact, Campina, Milli, Oké si Dots si ofera o gama larga de produse: lapte de consum, iaurt, branza, cascaval, unt si gustari pe baza de lapte.
Mai mult in Campanii, Retail,