( AdPlayers.ro ) „GAV|Scholz & Friends Bucuresti a primit ca misiune din partea AUTO ROM sa se ocupe de promovarea imaginii Mercedes-Benz Viano” spun oficialii agentiei conduse de Lucian Georgescu si Daniel Micu.
Campania internationala creata de DaimlerChrysler si Scholz & Friends Berlin pentru Mercedes-Benz Viano este implementata la nivel local (print si outdoor) de AUTO ROM si GAV|Scholz & Friends Bucuresti.
“Viano. Frumusetea vine din interior. Dar si din exterior”, spune printul campaniei. Sloganul “Cauti in van altul mai bun!” ne duce cu gandul chiar la o veritabila campanie pornita de la Bucuresti si nu de la Berlin.
"Cauti in van altul mai bun."
"Viano e o bijuterie pe patru roti si chiar daca am facut mai mult un job de adaptare ne-a placut sa ne jucam cu aceasta minunatie si cu lexicul romanesc caci, nu-i asa, "cauti in van altul mai bun decat Viano!", a declarat Lucian Georgescu, Managing Partner, la GAV|Scholz & Friends Bucuresti.
Ioana Taflan, Director Marketing/Comunicare AUTO ROM "Vito este o combinatie ideala intre luxul unei limuzine si spatiul unui van. In Viano poate fi aranjata chiar o sala de intalniri pentru sase persoane!".
„Viano este un autoturism multifunctional (MPV – Multi Purpose Vehicle), la fel de sigur ca o limuzina, cu spatiu pana la opt pasageri si fara varianta pentru transport marfa” spun promotorii sai. ”Caroseria este similara cu Vito, dar Viano beneficiaza de o serie de dotari suplimentare pentru sporirea confortului”.
Facand diferenta intre cele doua modele, autorii campaniei spun ca, daca Vito este vazut ca un autoturism de familie pentru transport zilnic, Viano este un autoturism exclusivist, utilizat pentru concedii, pentru VIP-uri si oaspeti primiti la aeroport sau utilizat pentru transport de hotelierii de cinci stele.
Campania este semnata de echipa creativa Marius Rosu – Dana Cavaleru si Lucian Georgescu (GAV|Scholz&Friends Bucuresti) si coordonata de Ioana Taflan (Director Marketing / Comunicare AUTO ROM) si Gabriel Craciun (Marketing/Comunicare AUTO ROM)
( Irina Toma info@adplayers.ro )
.
.
AdFile Info:
Nume lucrare: “Viano. Cauti în van altul mai bun.”
Agentie: GAV | Scholz&Friends Bucuresti
Oras: Bucuresti
Advertiser: AUTO ROM
Brand: Viano
Produs/categorie: automobile
Brand Manager: Gabriel Craciun
Marketing Manager / Director: Ioana Taflan
Nume Campanie: “Viano. Cauti în van altul mai bun.”
Data primei difuzari/aparitii: februarie 2006
Piete distributie (Tari): România
Tara productie: România
Limba: Româna
Tip / Tipuri media: Print, OOH-transit, web banner, Wall-screen publicitar
Durata (TV):
Slogan: “Cauti în van altul mai bun.”
Account Manager / Director: Razvan Negoescu
Client Service Director: Razvan Negoescu
Creative Director: Marius Rosu
Art Director: Scholz&Friends Berlin: Tim Stübane, Michael Winterhagen, Fabian Braun si GAV | Scholz&Friends Bucuresti: Marius Rosu
Copywriter: Dana Cavaleru