Mediaedge:cia a cāstigat licitatia media Baneasa Shopping City
Marti, 02 Octombrie 2007

(AdPlayers.ro, Irina Toma)

Mediaedge:cia Romania a fost desemnata agentia responsabila cu dezvoltarea strategiei de comunicare si implementare media a contului Baneasa Shopping City in urma unei licitatii, desfasurata in mai multe etape, anunta oficialii de comunicare ai companiei.

Potrivit agentiei de media, Mediaedge:cia va oferi clientului Baneasa Shopping City un set complet de servicii media de analiza a profilului consumatorului si a eficientei investitiei, strategii de comunicare, cumparare, planificare si implementare media, servicii de interactiune tip digitala, directa si cautare, precum si servicii de cercetare si consultanta in proiecte de sponsorizare.

Campania media va demara in primavara anului viitor odata cu evenimentul de lansare oficiala a „celui mai asteptat mall din Romania”, Baneasa Shopping City. Obiectivul campaniei este de a construi notorietatea proiectului Baneasa Shopping City.

„Ne propunem, prin strategia media la care am inceput deja sa lucram, ca in primavara anului viitor toti romanii sa paseasca pragul Baneasa Shopping City, un oras al modei, al gastronomiei si al distractiei” a declarat Bogdan Prajisteanu (foto) Managing Director al Mediaedge:cia.

AdPlayers.ro/File

Baneasa Shopping City reprezinta o constructie de aproximativ 85,000 mp. suprafata inchiriabila care va gazdui peste 220 de magazine la cele mai inalte standarde europene. Baneasa Shopping City este parte integranta a Zonei Comerciale Baneasa intins pe o suprafata de 450,000 mp care cuprinde: IKEA, CARREFOUR, impreuna cu galeria de shopping FEERIA, METRO, BRICOSTORE, MOBEXPERT si MOTOR CITY.


PUBLICITATE: