( AdPlayers.ro, Iulian Toma )
Miercuri, 6 ianuarie 2010. Universitatea din Bucuresti, Facultatea de Geografie. Printre studenti care urca in graba pe scari, nu poti sa treci neobservate 3 panouri pe care le intalnesti pe scarile institutiei de invatamant superior. Incepand de la parter si pana la etajul 3 intalnesti tot felul de anunturi cu programe de educatie, master in geologie, turism montan si chiar afise de inchiriere scoase la imprimanta pe jumatate de coala A4, cum ar fi „Studenta, ofer spre inchiriere o camera intr-un apartament mobilat si utilat complet. Tel: 0745xyzxyz” (foto sus)
Printre cele de mai sus, si probabil la fel de utile tinerilor trecatori, pe fiecare dintre cele 3 panouri consecutive pe care le intalnesti pe scarile facultatii, pot fi gasite si afisele programului de promovare Orange Ambition, unde, lipite de la primul si pana la ultimul etaj, poti descoperi ca „numai impreuna cu „Agenda”, primesti: 1000 de minute si 1000 SMS-uri in retea, bonus la reincarcare”.
Afisul se incheie cu perioada promotiei si o trimitere pe website-ul orange.ro unde afli ca perioada promotiei este de pana la sfarsitul anului in curs (31 decembrie 2010), dar deduci ca ar trebui sa te cam grabesti, pentru ca „Poti sa activezi cartela doar pana la 31 ianuarie 2010. In caz contrar, aceasta va nu va mai putea fi activata”.
Pe langa o intrebare legata de ingenioasa compozitie grafica a anunturilor Orange pe panourile indoor de pe scarile Universitatii, AdPlayers ar mai avea doua nelamuriri: Primo: ce se intampla cu potentialul client care si-a achizitionat cartela in ianuarie si retine (din afis) ca promotia este valabila pana la sfasitul anului 2010, insa incerca sa activeze cartela dupa 31 ianuarie 2010, atunci cand, aflam doar de pe pagina de web orange.ro/agenda, nu si din afis, ca „aceasta (cartela n.r.) nu va mai putea fi activata”.
Secundo: Face parte afisul Orange, amplasat langa anunturi de inchiriere de camere pentru studenti, dintr-o noua media inovativa si in acelasi timp ieftina pentru Orange, in vremuri de criza, sau este o strategie de promovare mai complexa, ce presupune ca pe langa fiecare anunt A5 care se incheie cu un numar de telefon, sa poti gasi alaturi un afis de patru ori mai mare (A3) care iti sugereaza ca trebuie sa-ti cumperi o cartela, daca vrei sa suni?
Mai jos, ingenioasele compozitii grafice ale celorlalte doua panouri apartinand noului canal indoor inovativ pentru serviciile pre-pay de la Orange.