(AdPlayers.ro, Iulian Toma)
Domeniile Viticole Tohani deruleaza prin Imager cea mai recenta comunicare in media pentru noul brand Sange de Taur.
“Am apreciat deschiderea agentiei pentru adoptarea unor solutii neconventionale de comunicare, perseverenta in atingerea obiectivelor si flexibilitatea echipei Imager”, spune Florin Timau, Director de Marketing, la Domeniile Tohani.
Paul Gusa (foto), New Business Manager Imager a afirmat pentru AdPlayers ca agentia lucreaza pentru domeniile Tohani incepand cu prima parte a acestui an, in urma unui proces de selectie a agentiei de media de catre client. Prima parte a campaniei de comunicare se va incheia undeva la sfarsitul lunii aprilie.
Campania “Bun pentru femei daca-l beau barbatii” se afla in plina desfasurare pe canale cum sunt TV: ProTV, Antena 1, Prima Tv, National TV si Favorit. Agentia de media a supervizat din punct de vedere creativ si asocierea brandului Sange de Taur cu sitcomul Mondenii (Prima TV) pentru momentele de sponsor.
“Au rezultat patru spoturi care cu siguranta au ridicat standardele in aceste tipuri de materiale publicitare pe TV”, spune Paul Gusa, New Business Manager Imager. „Cei patru mondeni au jucat la nivelul de umor pe care-l presteaza si-n sitcom. Au fost extraordinari si le multumim pentru inventivitate”.