( AdPlayers.ro ) Elite Romania a incredintat incepand cu aceasta toamna contul de media pentru biscuitii dulci Merlin, agentiei Media Insight. Contul Elite Romania se afla de cinci ani in portofoliul agentiei Media Insight, agentia reprezentand de 3 ani si contul Elite Bulgaria.
Pozitionati ca un produs de calitate premium, lansarea biscuitilor Merlin marcheaza intrarea companiei Elite in segmentul categoriei de produse alimentare.
“Campania de lansare media a biscuitilor Merlin a fost una de tip teaser, primele doua saptamani avand drept scop atragerea atentiei publicului asupra noutatii cu care Elite a venit pe piata din Romania” spun reprezentantii agentiei.
Campania de promovare a noilor biscuiti continua in prezent cu un spot TV, difuzat pe sase canale importante, cu aparitii in reviste de retail si cu o ampla campanie de panotaj stradal, mai spun ei.
„Pentru a atinge publicul tinta si a sustine vanzarile, am folosit in campania de media panotajul stradal la nivel national, ca element strategic competitiv, cu scopul de a optimiza gradul de acoperire” a declarat Bogdan Prajisteanu, Managing Director, Media Insight (foto).
„Campania de outdoor Merlin a fost foarte importanta in promovarea noului brand, succesul reflectandu-se direct in vanzarile obtinute” a declarat Dorina Pistrila, New Business Development Manager, Elite Romania. “Elementele cheie care au contribuit la rezultatele campaniei au fost atat structura bine aleasa la nivel national, cat si folosirea panotajului stradal si a unui mesaj atractiv”
Oficialul elite este de parere ca, intr-un mediu de comunicare aglomerat se impune ca mesajele sa atinga consumatorii prin cat mai multe canale, diversificarea canalelor de comunicare influentand departajarea concurentiala.
Elite este lider pe piata cafelei din Romania din anul 2000. In cadrul grupului Elite International compania beneficiaza si de experienta in segmentul produselor alimentare din 1930 .
Media Insight face parte din grupul WPP. Agentia a aniversat anul acesta cinci ani de activitate pe piata de media din Romania.
( Irina Toma, info@adplayers.ro )