Media Mall promoveaza Animax pe piata de publicitate
Luni, 15 Octombrie 2007

(AdPlayers.ro, Irina Toma)

Media Mall promoveaza Animax pe piata de publicitate. In cadrul unei prezentari de vanzari organizate joi la Howard Johnson din Bucuresti regia de vanzari si-a propus sa promoveze canalul tv in industria de advertising. Audienta postului este formata din adolescenti si adulti tineri care sunt atrasi de personajele umanizate, cu personalitati complexe si care abunda in detalii.

Animax Japonia a fost lansat in iunie 1998. A fost urmat de Animax Asia in ianuarie 2004, Animax America Latina in iulie 2005 si de Animax Koreea in aprilie 2006. In Europa Centrala (Ungaria, Cehia, Slovacia si Romania) postul TV a aparut in iulie 2007.  In momentul de fata, Animax TV este prezent in peste 38 de tari, in peste 35 de milioane de gospodarii si este tradus in 11 limbi.

Prezentarea a fost organizata cu elemente definitorii ale culturii japoneze, invitatii intrand in atmosfera alaturi de experti in ceremonia ceaiului, arte martiale, origami (arta impaturirii hartiei),  shodo (caligrafie japoneza) si caricaturi chibi.

Potrivit oficialilor de vanzari ai canalului tv, „Anime” este abrevierea de la „animation” si se refera la personaje de animatie tipic japoneze. Curentul anime s-a dezvoltat din conceptul manga = benzi desenate avind la baza caractere specific japoneze.

PUBLICITATE: