Germanos isi va alinia toate operatiunile de comunicare cu cele ale operatorului de telefonie mobila Cosmote, se arata intr-o comunicare remisa AdPlayers de catre Media Insight si Germanos.
Potrivit sursei, managementul celor doua companii a hotarat, la sfarsitul saptamanii trecute, ca agentia care gestioneaza in prezent contul de media al COSMOTE Romania sa preia si contul de media al Germanos Romania.
Preluarea contului de comunicare al companiei de retail si distributie Germanos se va face direct, fara o licitatie prealabila. Aceasta decizie are rolul de a facilita si optimiza integrarea planurilor de investitii in media ale celor doua companii.
Dupa cum au declarat pentru AdPlayers oficialii agentiei, Media Insight a castigat contul de media Germanos anul trecut. Conturile de comunicare Cosmote sunt administrate in Romania de United Media (servicii de media) si Cohn&Jansen | Ashley&Holmes (Creatie).
Decizia, mai precizeaza oficialii celor doua companii, este o urmare fireasca a tranzactiei incheiate la sfarsitul anului 2006 intre cele doua companii, in urma careia un pachet important de actiuni al companiei Germanos a fost preluat de COSMOTE.
Media Insight, agentia care a gestionat in ultimul an contul de media al companiei Germanos, a agreat impreuna cu clientul ca transferul catre noua agentie de media sa se efectueze odata cu incetarea tuturor proiectelor aflate deja in curs de derulare, pana la sfarsitul lunii aprilie.
„Ne bucuram ca am avut alaturi de noi un partener de exceptie, care ne-a ajutat sa ne apropiem si sa intelegem mult mai bine domeniul telecomunicatiilor mobile", a declarat Bogdan Prajisteanu, Managing Director, Media Insight. "Suntem convinsi ca experienta Germanos ne va deschide noi oportunitati pe piata de media”.
„Multumim intregii echipe Media Insight pentru profesionalismul si implicarea 110% in toate proiectele derulate alaturi de noi”, a declarat Adelina Pasat, Director de Marketing, Germanos Telecom SA.
Executivul de marketing a mai spus ca „Ultimul an a reprezentat pentru brandul Germanos nu numai o relansare a imaginii, bazata in principal pe comunicarea TV, dar si cea mai sustinuta etapa de investitii in media, atat pe canalele clasice – televiziune si radio, cat si prin mijloace moderne precum Internet sau outdoor mobil. Cresterea indicilor de performanta a brandului din ultimele 12 luni nu ar fi fost posibila fara un parteneriat puternic cu agentia de media”.
AdPlayersFile
Parte din grupul international WPP, Media Insight este o agentie de planificare strategica si implementare media, cu o experienta de sase ani pe piata din Romania.
Din portofoliul Media Insight mai fac parte urmatorii clienti: IKEA, Sony Ericsson, Beiersdorf Romania, Cargill, Elite Romania/Bulgaria, Euro Inter Trade – Volvo, Eurofood, Ferrero, Graftex Prodcom -Bigotti, Liebherr Romania/Bulgaria, Michelin, Novartis, Orkla Foods, Plus Discount, United Romanian Breweries Bereprod, Safilar, Tchibo, Visa, Varta Rayovac Remington
Germanos Telecom SA este, la nivel european, unul dintre cei mai importanti jucatori de pe piata de retail. Lantul de magazine Germanos are in prezent 145 de magazine in intrega tara.