(AdPlayers.ro, Irina Toma)
Kandia-Excelent lanseaza prima campanie promotionala pentru brand-ul Magura, prezent pe de peste 20 de ani pe piata din Romania, anunta autorii campaniei de comunicare. Promotia reprezinta si prima campanie pentru aceasta categorie de produse realizata si de agentia McCann Erickson. Comunicarea se va derula prin TV, radio, OOH si materiale la punctele de vanzare.Potrivit agentiei de publicitate, in cadrul promotiei, cu 3 ambalaje de prajitura Magura orice participant are posibilitatea de a castiga 1000 Euro zilnic, in perioada 2 aprilie – 11 Mai 2007. Valoarea maxima a premiilor oferite este de 34.800 Euro. Castigatorii se vor desemna prin tragere la sorti, prima avand loc in data de 16 Aprilie.
Potrivit agentiei, lansata sub conceptul „Tu ce ai face cu 1000 de euro zilnic?”, comunicarea se adreseaza unui target urban alcatuit din femei cu varste cuprinse intre 25 si 45 de ani si incurajeaza consumatorii sa se bucure intr-un mod cat mai creativ de acest castig zilnic.
...AdFile
Advertiser: Kandia-Excelent
Ruxandra Stanuica - Marketing Manager Sugar & Pastry,
Angelica Postelnicu - Senior Brand Manager;
Agentie: McCann Erickson
Craita Coman - Groupe Creative Director,
Olivia Basag – Copywriter,
Catalin Paduretu - Art Director,
Andreea Sandu - Account Director,
Dana Hogea - Senior Account Manager,
Aura Manasescu - Account Executive,
Marius Botirca - Audio Video Producer.