( AdPlayers.ro ) Agentia McCann/Creative Services a initiat, împreuna cu Interbrew România si Politia Capitalei (Brigada de Politie Rutiera), o campanie Bergenbier desfasurata sub mesajul «De Sarbatori, nu conduce dupa ce ai baut». Potrivit agentiei, aceasta îsi propune sa determine conducatorii auto sa îsi schimbe comportamentul la volan, prin aplicarea conduitei preventive.
Spotul « Wild Christmas » este difuzat pe principalele statii TV (PRO TV, Antena1, Prima TV, TVR1, MTV, TV Sport) în perioada 16 decembrie 2005 – 10 ianuarie 2006.
Dupa cum sustin creativii, noutatea campaniei este data de asociererea, în premiera, a brandului Bergenbier fara alcool cu Politia Rutiera, într-o campanie de responsabilitate sociala, la initiativa agentiei de publicitate McCann Erickson.
“Conceptul e destul de clar: excesul de alcool dauneaza grav Sarbatorilor”, afirma Alexandru Dumitrescu, Associate Creative Director, McCann/Creative Services.
„Având în vedere perioada în care trebuie sa ruleze campania, a trebuit sa evitam tonul grav, sumbru, care însoteste tema "don't drink and drive", explica Dumitrescu abordarea campaniei. El mai spune ca agentia a „pastrat însa impactul si emotia, pe care trebuie sa le aiba orice campanie sociala”.
Din partea Interbrew, echipa care a contribuit la realizarea campaniei a fost formata din Mihai Ghyka – Director General, Stefan Teodorescu – Senior Brand Manager Bergenbier, Bogdan Lefter – Marketing Executive.
Agentia McCann a stat la volanul campaniei cu Bogdan Enoiu – Managing Director, Adrian Botan – Creative Director, Alexandru Dumitrescu – Associate Creative Director, Tudor Pascanu - Copywriter, Emil Comsea – Art Director, Gabriela Alexandrescu – Account Manager.
Spotul a fost filmat cu Tiberiu Munteanu & Marius Botirca - A/V Producers si Tudor Lucaciu – imagine (DOP ), casa de productie Multimedia Est si regizoarea Andreea Paduraru „care au dus la bun sfârsit sarcina grea a executarii acestui scenariu “, a conchis Alexandru Dumitrescu de la McCann.
( Iulian Toma info@adplayers.ro )