(AdPlayers.ro, Iulian Toma, iulian.toma@adplayers.ro )
TNUVA, compania infiintata in Romania de numarul 1 pe piata de produse alimentare din Israel, a ales McCann Romania pentru comunicarea lansarii sale pe piata din Romania, spun reprezentantii grupului de comunicare condus de Bogdan Enoiu.
“Au fost trei luni de munca continua, dar am gasit inspiratie in cultura companiei TNUVA si dedicatia lor fata de consumatori”, a spus Bogdan Enoiu (foto), Managing Director McCann Erickson Romania, dupa castigarea contului de comunicare.“TNUVA este un client international castigat local prin efortul depus de tot Grupul McCann Romania”, conchide Enoiu.
Investitie de 55 de milioane EUR
O investitie estimata la 55 de milioane de Euro, potrivit McCann, TNUVA Romania este un proiect inceput de la zero, care consta in constructia unei fabrici de lactate la standarde europene in localitatea Popesti Leordeni si a unei ferme de vaci de lapte in Adunatii Copaceni. Operatiunile vor demara la inceputul lui 2007.
Cu un portofoliu de marci extrem de apreciate, dupa cum apreciaza agentia, TNUVA tinteste sa devina unul dintre cei mai importanti jucatori pe piata romaneasca de produse lactate.
Compania a fost infiintata in 1926, in Israel. Asa cum afirma reprezentantii agentiei, astazi, gama TNUVA este extrem de diversificata, cuprinzand o mare varietate de produse lactate, precum si produse proaspete din carne, peste si oua, vanzarile anuale depasind 1 miliard USD in Israel.
Campanie integrata
Potrivit oficialilor de comunicare, Grupul McCann Romania a fost ales in urma indeplinirii tuturor cerintelor impuse de licitatia organizata de TNUVA. Campania integrata de comunicare care va prezenta TNUVA consumatorilor din Romania va fi dezvoltata de catre companiile grupului McCann, acoperind toate disciplinele de comunicare, de la media, PR, creatie, la BTL si relatii cu consumatorii.
“McCann corespunde valorilor si modului nostru de viata, precum si sarcinii extraordinare pe care o avem in fata, intrucat au o minte si o inima deschisa, sunt creativi, funny si sunt in acelasi timp profesionisti si foarte muncitori”, spune Sagit Tzur Lahav, Vice President, Marketing TNUVA Romania.
“Ceea ce ne-a impresionat cel mai mult a fost simtul de responsabilitate si asumarea sarcinilor dificile impuse de acest proiect de anvergura – pe care echipa McCann l-a exprimat pe parcursul tuturor intalnirilor noastre”, a adaugat vice presedintele de marketing al companiei.