Campania „Brave Cut” / Fundatia Renasterea admirata in ADWEEK.
Agentie: McCann Bucharest
adplayers. Iulian Toma
Dupa campania ROM sau mai recenta comunicare "Pie" pentru Paul, campanii care au facut sa curga articole de admiratie in presa de marketing si comunicare de peste ocean, creativii si strategii agentiei McCann Bucharest au mai impresionat Adweek cu o noua realizare. Campania „Brave Cut” pentru Fundatia Renasterea de McCann Bucuresti a cucerit America.
Intr-un articol semnat de David Gianatasio, McCann Bucharest este laudata pentru ideea si rezultatele campaniei care, desi nu a avut niciun ban de media, a facut ca initiativa „Brave Cut”, prin care doamnele si domnisoarele si-au schimbat tunsoarea pentru a veni in sprijinul strangerii de fonduri in lupta impotriva cancerului la san, sa vuiasca pe toate posturile de televiziune din Romania, la stiri.
Potrivit autorilor camapaniei, peste 2.400 de femei care s-au supus schimbarii de look, pentru a ajuta in campania de stranegere de fonduri, au adus cu 50% mai multi bani in batalia cu cancerul, comparativ cu anul precedent.
Campanie „Brave Cut” / Fundatia Renasterea
Agentie: McCann Bucharest
Adrian Botan – Global Executive Creative Director
Catalin Dobre – Executive Creative Director
Ioana Zamfir – Copywriter
Alin Sirbu – Art Director
Dana Hogea – Client Service Director
Carmen Marin – Account Director
Ana Fara – Account Executive
Carmen Bistrian – Creative Excellence Manager EUROPE
Diana Ceausu – Head of Strategy
Mai mult in Conturi,