McCann Bucuresti in presa americana. "Brave Cut" pentru Fundatia Renasterea admirata in ADWEEK.
Joi, 09 Iunie 2016


Campania „Brave Cut” / Fundatia Renasterea admirata in ADWEEK.

Agentie: McCann Bucharest

adplayers. Iulian Toma

Dupa campania ROM sau mai recenta comunicare "Pie" pentru Paul, campanii care au facut sa curga articole de admiratie in presa de marketing si comunicare de peste ocean, creativii si strategii agentiei McCann Bucharest au mai impresionat Adweek cu o noua realizare. Campania „Brave Cut” pentru Fundatia Renasterea de McCann Bucuresti a cucerit America.

Intr-un articol semnat de David Gianatasio, McCann Bucharest este laudata pentru ideea si rezultatele campaniei care, desi nu a avut niciun ban de media, a facut ca initiativa „Brave Cut”, prin care doamnele si domnisoarele si-au schimbat tunsoarea pentru a veni in sprijinul strangerii de fonduri in lupta impotriva cancerului la san, sa vuiasca pe toate posturile de televiziune din Romania, la stiri.

Potrivit autorilor camapaniei, peste 2.400 de femei care s-au supus schimbarii de look, pentru a ajuta in campania de stranegere de fonduri, au adus cu 50% mai multi bani in batalia cu cancerul, comparativ cu anul precedent.


Studiul de caz „Brave Cut”

Campanie „Brave Cut” / Fundatia Renasterea

Agentie: McCann Bucharest

Adrian Botan – Global Executive Creative Director

Catalin Dobre – Executive Creative Director

Ioana Zamfir – Copywriter

Alin Sirbu – Art Director

Dana Hogea – Client Service Director

Carmen Marin – Account Director

Ana Fara – Account Executive

Carmen Bistrian – Creative Excellence Manager EUROPE

Diana Ceausu – Head of Strategy


Mai mult in Conturi

 


PUBLICITATE: