McCann Bucharest si MRM Bucharest lanseaza prima platforma globala a brandului FUZETEA Coca-Cola ,,Made of Fusion”
Luni, 23 Mai 2022

 

Platforma va include declinari in diferite puncte de contact in urmatorii 3 - 5 ani. Spotul campaniei este realizat de celebrul regizor egiptean Ali Ali, iar imaginile poarta semnatura fotografului Ignacio Ricci

AdPlayers. Info

McCann Bucharest si MRM Bucharest lanseaza ‘Made of Fusion’, prima platforma globala a brand-ului de ceai rece ready-to-drink FUZETEA, din portofoliul Companiei Coca-Cola, anunta autorii campaniei. Campania este dezvoltata in jurul conceptului de fuziune si porneste de la ideea ca tot ce este special in lume, inclusiv oamenii, rezulta dintr-o fuziune a contrastelor.

‘Made of Fusion’ este o platforma creativa de brand globala, end to end, pornita de la un adevar general valabil: toate experientele din viata, chiar si cele mai emotionante sunt, de fapt, o fuziune de visuri, frici si aventuri. Fuziunea de emotii reflecta insasi esenta produsului, un trio contrastant de ceai bland, fructe vesele si plante aromatice.

Platforma evidentiaza fuziunea contrastelor, cu accent pe relaxarea activa si ne invita sa ne bucuram de momente de destindere, ramanand totodata activi si plini de energie.

“Ne dorim sa celebram natura umana in toata complexitatea sa, asa cum este oglindita de diversitatea si fuziunea ingredientelor din produsul nostru. FUZETEA este compus din elemente la fel de contrastante precum oamenii care-l beau si lumea in care ei traiesc. Ce face FUZETEA special sunt chiar cele trei ingrediente unice: ceai bland, fructe vesele si plante aromatice”, - George Wheen, Sr. Director Brand Strategy Tea.

In urmatorii 3-5 ani, prin platforma ‘Made of Fusion’ vor fi lansate mai multe campanii care vor purta consumatorii intr-o calatorie a explorarii. In cel de-al doilea si al treilea an al campaniei, platforma ‘Made of Fusion’ va continua sa dezvolte noi modalitati de interactiune cu comunitatile de ‘exploratori moderni’.  

In Romania, campania de comunicare a platformei a inceput recent si include un spot TV dedicat, promovare online si in social media, OOH, colaborari cu influenceri.

“Suntem facuti dintr-un amestec de contraste, iar fuziunea perfecta a contrastelor face FUZETEA sa fie unic. Produsul acesta este special nu datorita unui singur ingredient, ci prin fuziunea extraordinara dintre un ceai, fructe si plante aromatice, menite sa starneasca simturile in momente de relaxare activa. Ne bucuram sa oferim ‘Made of Fusion’ comunitatii de ‘exploratori moderni’ din Romania”. – Iuliana Nedelcu, Marketing Director, Coca-Cola Romania

Platforma creativa ‘Made of Fusion’ este dezvoltata si lansata de mai multe agentii din cadrul Interpublic Group, printre care McCann Bucharest, in calitate de lead agency, alaturi de MRM Bucharest, cu rolul de lead digital agency. Echipa de creatie McCann a colaborat cu echipa Coca-Cola, alaturi de regizorul egiptean Ali Ali si fotograful international Ignacio Ricci. Campania este produsa de o echipa internationala de profesionisti din mai multe colturi ale lumii.

“Ne-am dorit sa dam brandului FUZETEA un rol in cultura, o voce si un punct de vedere. Sa aduca oamenilor o revelatie despre cum se pot raporta la lume, la ce li se intampla si la ce ii inconjoara. Noi, oamenii, suntem o fuziune de experiente contrastante – si bune si rele, bariere care ni se pun si ambitii de a le depasi, pasi inainte si esecuri, lucruri la care visam si lucruri de care ne temem. Toate fuzioneaza si ne fac unici, mai buni.

Prin revelatia ca suntem 'Made of Fusion', ne-am dorit sa inspiram oamenii sa aiba o atitudine mai optimista asupra a tot se intampla in viata lor.” a spus Catalin Dobre, Chief Creative Officer, McCann Worldgroup

Mai multe informatii despre FUZETEA, pe pagina https://www.coca-cola.ro/portofoliu/fuzetea

Mai mult in Campanii


PUBLICITATE: